1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat zijn je precieze eisen?
    Wil je echt vol kunnen gamen (Battlefield 3 op high) of gewoon zo nu en dan een gamepje draaien, filmpje kijken en internetz checken?
     
  2. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat laatste.. Internetten doe ik veel, en een filmpje kijken wil ik ook wel doen.. HDMI uitgang is dan ook wel een must.. Verder speel ik op mn huidige laptop games zoals PES, Football Manager, RCT, maar dat is echt heel af en toe, game vooral op mn xbox360..
    dus niet echt zware games.. Ik denk ook niet dat ik in de toekomst wel Battlefield, CoD etc ga spelen op mn laptop..

    Thanks voor het helpen alvast!:thumbs:
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Valt wel mee. Mijne was 50 euro duurder dan een HP'tje met dezelfde specs geloof ik. En dan krijg je er een stuk meer design en bouwkwaliteit voor terug. Enige kutte aan die Vaio's zijn die ontzettend slechte speakers.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    HP is niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Staat nou niet echt bekend om z'n goede laptops. Nja, zag laatst een Sony van €1400,-, terwijl een Asus met dezelfde specs €1000,- was. Dat scheelt toch wel een hoop
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dan heb je echt een verkeerde te pakken! Of je moet die Z-series hebben, die is van carbon :+
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dan is i5 zat!
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot moet het scherm zijn? Ik heb namelijk een recente 13.3 inch samsung van -2kg, met prima specs(I5 processor en GT520M videokaart) die ik altijd meeneem naar de collegezaal, en die daar erg geschikt voor is.
    Dus zit je vaak met je laptop op je schoot of ga je het meer gebruiken als vervanger voor je desktop?
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Uiteindelijk is het een HP geworden ipv een Lenovo. Gister een HP G6 met I3 2330 en 4 gb werkgeheugen gekocht bij de MM voor 399 euro:)
     
  9. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    En verder, wat is nog meer belangrijk?

    Ik heb nu een 15.6" laptop, en die bevalt me prima. En ik wil eigenlijk ook niet kleiner gaan..
     
  10. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ben opzoek naar een laptop die ik per maand kan afbetalen... ik zoek een game laptop waar ik ziezo the witcher 2 op kan draaien en een skyrim + battlefield 3 . maar goed als een laptop the witcher 2 aankan dan zit je al goed met de andere genoemde spellen ;)
     
  11. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Boys?
     
  12. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    boys?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mja ik denk gewoon als je naar een i5 zoekt met 15,6" je al goed op weg bent.
    Aangezien je gamen geen prio geeft is een aparte videokaart niet echt nodig. Op de Tweakers pricewatch kun je dan wat leuks uitzoeken.
    IMHO zijn merken als Asus, Toshiba of Sony altijd wel goede keuzes. Met bv. Samsung of HP heb ik geen ervaring.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Precies, die is hier al meerdere keren langs gekomen :+
     
  16. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt iedereen dan! Het zal nog wel een paar weekjes duren voor de aanschaf echt gebeurt, maar die Asus ziet er goed uit, en met die specs van die Asus ga ik ook nog even ronde kijken naar andere merken met gelijkwaardige specs!
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    haha klopt ja, daarom dacht ik er gelijk aan;)
     
  18. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, maar heb echt geen idee welke nou goed of slecht is. Ben al paar keer bij media markt geweest maar heb daar het idee dat ze me dingen proberen aan te smeren in plaats van te helpen.

    De volgende dingen wil ik er graag op hebben:
    1. Scherm groter dan 15.6 inch (liefst led)
    2. Blu-ray speler
    3. Hdmi aansluiting
    4. Qwerty toetsenbord
    5. En het belangrijkste is dat hij het spel pro cycling manager 2011 vol moet kunnen draaien, en het liefst ook de pro cycling managers die komende jaren gaan uit komen.
    Budget rond de 600 euro.

    Iemand tips?
    Alvast bedankt!
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Even je eisen ingevuld, dit zijn de uitkomsten.

    http://tweakers.net/pricewatch/cat/...PiUxYUqRME160qYGCJH2SB8lau16FSo5dlW7fsEoQXpYf
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    :+

    @Corona: lijkt me sterk dat hij per se een Medion moet kopen 8). Wat een flutmerk!

    http://tweakers.net/pricewatch/cat/...yq2Axiq8hdPqj2PRj2J8GYURBipQq44sKxYdJawX1zfML
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011

Deel Deze Pagina