1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hé ik ben wel gecharmeerd van die ultrabooks. Mac niet zo'n fan van, dus moet toch in de Windows regionen zitten. Maar ik moet daar straks Magento op kunnen draaien en misschien iets van Photoshop en wat meer van dat soort shit, om mijn toekomstige webshop te runnen enzo. Ik ben niet zo'n kei in die specs, wat denken jullie kan zo'n ultrabook dat aan, of beter een gewone laptop die meer kan handelen?
     
  2. Svelterbike6

    Svelterbike6 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost een connector maken en de ventilatie
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Power Jack herstellen € 95,00
    Fan (ventilator) vervangen € 60,00

    Dit zijn de prijzen van de laptoprepair hier in de regio.

    Een gecombineerde reparatie zal iets goedkoper zijn omdat de laptop toch al open ligt.


    Gebruik mijn laptop alleen nog maar voor AutoCad.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Crosspost vanuit het 'Ik zoek wat' topic.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    In principe moet dat lukken, hoewel het ook afhankelijk is van het model dat je wilt hebben. Als je er 1 uit kiest is het al beter mogelijk om het te beoordelen.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, wil sowieso nog even wachten tot die ultrabooks wat verder gevorderd zijn, en er wat meer keuze is enzo. Maar dan weet ik dat ik me niet voor niks op dat segment oriënteer. Budget is niet zo'n probleem, volgens mij mogen ze sowieso niet meer dan rond de 1500 kosten om 'ultrabook' genoemd te worden. Even ontwikkelingen afwachten, zal ergens begin 2012 worden denk ik.

    Hoe zit het trouwens met dat Windows 8? Halverwege 2012 zeggen ze toch? Misschien dat ik daar nog wel op wacht, als het een beetje een goed systeem wordt.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet iemand waar ik een behuizing incl. scherm voor een MSI 1719 (of gelijkwaardig model) kan vinden? Ik wil graag de hardware overzetten in een nieuwe behuizing aangezien de oude gescheurd is en een scharnier is gebroken. Ik ga het niet zomaar weggooien met de custom hardware die er in zit. :)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lastig te vinden Lethal. Vroeger had je ze nog wel maar ik kan het nu ook niet meer vinden. Zoekterm is in ieder geval 'barebone laptop'.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, precies. Nog niet lang geleden zag ik ook nog veel onderdelen etc., maar helaas allemaal pleitos. Ik heb dan wel een nieuwe laptop, maar ik wil die MSI ook graag houden voor erbij. Prima en supersnel ding, echt balen... Klote scharnieren altijd! |:- Weet je toevallig niet iets wat compatible is anno nu?
     
  10. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,

    Ik wil een nieuwe laptop kopen die rond de € 750 - € 800,- ligt.
    Ik ben deze Asus tegen gekomen.

    http://www.laptopshop.nl/product/148960/asus-k53sv-sx707v.html

    Wat vind je ervan? Is dit een laptop die bij de tijd is en waar je ook zo nu en dan een game (BF3 / Minecraft) op kunt spelen.
    Daarbij werk ik graag met Adobe CS5, video editting software en muziek programma's.

    Mijn motivatie is dat ik in een appartementje woon waar geen ruimte is om een vaste pc neer te zetten.
    Naja ik heb wel ruimte, maar dan zou de pc permanent in de woonkamer staan. En ik wil niet altijd een pc in mn kamer zien staan. Vandaar de keuze voor een laptop.

    Is dit dan een goede koop? Thanks!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  12. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik had mijn draadje gekopieerd omdat mijn topic gesloten werd.
    Dit is de link:
    http://www.laptopshop.nl/product/148960/asus-k53sv-sx707v.html

    (ook aangepast in mijn vorige post)

    Bedankt voor het kijken.
     
  13. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoops zit er even goed naast te kijken. Zou zweren dat er net stond dat er een andere videokaart inzit (Intel onboard dingetje) (a) Sjesus wat dom van mij

    Deze videokaart is al stuk aardiger :). Dan moet het allemaal wel speelbaar zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  15. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik dacht al. En het liefste heb ik ook een desktop, maar dat is qua woonruimte niet goed haalbaar.

    Mijn volgende vraag is. Weet je misschien een andere laptop die beter is dan deze maar ongeveer hetzelfde kost <800eu.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet heel thuis in de huidige modellen. Ga me er volgend jaar weer in verdiepen als ik een nieuwe ga kopen. Maar als je nog even wacht komen er dadelijk vast mensen online met advies :thumbs:
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nope, draait gewoon niet lekker. Heb een laptop met vergelijkbare specs, en zelfs op 1280x720 wil ie het gewoon niet fijn draaien. De videokaart is gewoon te zwak om het goed te draaien.
     
  18. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel je NVIDIA geupdate?

    Maar kun je het wel spelen op Xbox360 kwaliteit? Want pc is sowieso mooier dan Xbox360. Is dat mogelijk?

    (het gaat hier om Battlefield 3 voor de nieuwe lezer)
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je BF3 wilt spelen op een laptop zul je gewoon wat meer geld moeten uittrekken en een gamers model kopen. Je kan gewoon niet van een laptop van 8-900 euro verwachten dat hij een game als BF3 goed kan draaien. Dan moet je een desktop kopen.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand advies voor een modelletje? Gelijkwaardig of wat beter. Vooral voor school en ACAD nodig.
     

Deel Deze Pagina