1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx. Ga eens kijken.

    Over het besluit van de vorige laptop heb ik wel een maand of 2 gedaan. Uiteindelijk nog een verkeerd besluit ook. Alle eerdere vrij snel gekocht (ASUS modellen) en nooit problemen mee gehad. Met de laatste ACER had ik ook hard- en softwarematige problemen die maar niet op te lossen waren...
     
  3. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Die uitspraak is gewoon bullshit... hij kan hem goed draaien, mits je bereid bent een aantal eye-candy's uit te gooien :)
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nooit meer een Acer hier.
    Iets meer dan een jaar na aankoop, dus net na garantie problemen met beeldscherm. Met wat wiebelen en op het scherm drukken ging het eerst weg, nu alleen als het scherm deels naar binnen is geklapt waardoor er niet normaal meer op te werken valt..
    [yt]eUCUvQYQZJU[/yt]
     
  6. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, alleen heb ik zelf niet zo'n verstand van laptops en weet ik niet waar ik op moet letten. De laptop is gewoon voor privégebruik. Dit houd in internetten en af en toe een spelletje spelen. Het volgende over het budget: Ik heb niet echt een budget maar bepaalde eisen waaraan de laptop moet voldoen. Dus dan de goedkoopste die aan de volgende eisen voldoet:
    Hij moet wel een beetje games kunnen draaien. Denk hierbij aan bijvoorbeeld MW3 of de nieuwe Star Wars MMO. Ik hoef ze niet op max te draaien, gewoon dat ze wel zonder problemen draaien. Verder niet te klein maar ook niet te groot. Ik weet niet of er merken zijn die sneller kapot lijken te gaan dan andere, die zou ik dan wel willen mijden.

    Bedankt voor het lezen en evt reageren.

    mvg
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat bedoel je precies met 'je wilt een beetje games kunnen draaien'?
    2 zinnen later is het opeens Modern Warfare 3, toch geen simpele game ofzo.
    Wat DENK je uit te gaan geven aan je laptop is een belangrijkere vraag.
     
  8. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het niet zo goed geformuleerd. Gewoon MW3 dus. Wat ik denk uit te geven is onder de 1000. En dan zo ver mogelijk onder de 1000
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo ver mogelijk onder de 1000 is echt veel te vaag! Wil je 900 uitgeven, of zit je max op 600? Vertel even je wat je maximum budget is!
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Inderdaad. Je hebt gewoon geen duidelijk budget. Wat nou als ik een mooie laptop van 950€ voorschotel? Dikke kans dat je hem dan niet hoeft.

    Sowieso is de instelling 'zo goed mogelijke laptop voor zo min mogelijk geld' iets waar je echt vanaf moet want dat helpt je echt niet.
     
  11. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok sorry voor mijn onduidelijkheid. Ik zit zelf te denken aan 800.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  13. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  15. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou deze dan bijvoorbeeld Modern Warfare 3 kunnen draaien? Bedankt voor je snelle reacties
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb ff ge-edit.. ;) Zag niet dat het een i5 was.
    Ja je kunt MW3 wel draaien maar niet op Ultra.
     
  17. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Denken jullie dat ik voor max. 600 euro een laptop kan vinden die Starcraft 2 makkelijk kan draaien? Graphics mogen zelfs op het minimum als het maar zonder lag verloopt. Zit nu op een goedkope Acer van 2 jaar oud met een AMD processor en NVIDIA 8600m videokaart. Kan Starcraft 2 hierop wel spelen maar heb toch vaak last van lag bij de grote gevechten, dus zoek een andere laptop. :) Btw hoef er verder geen games op te spelen, alleen wat internetten, muziek luisteren en series kijken. ;)
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

Deel Deze Pagina