1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Oei, da's lastig kiezen. Waarvoor wil je de laptop gebuiken? games... of office-toepassingen?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe ik wil Shriko's topic niet pikken:)
    Er loopt ergens al een draadje van mij hierover...ik wacht alleen nog even met kopen. Eerst de desktop pc voor op m'n kamer compleet maken:cool:.

    Maar ik wil het iig gebruiken voor Office en grafische programma's zoals Auto-CAD en Revit. Ook nog wat 3ds Max op z'n tijd.

    Zelf zou ik momenteel gaan voor de Acer Aspire 2001WLCi.
    Mede door de Centrino processor.
    Aan de andere kant is de videokaart in de Jewel stukken beter voor mijn gebruik, mja geen Centrino :mad:.

    Ik wacht het nog wel even af!

    En Shriko? Al een keuze kunnen maken?:cool:
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, ik heb op FOK! ook al iemands notebook topic gekaapt, dus maakt niet uit hoor :)

    Ik heb nog geen keuze gemaakt nee, voorlopig nog steeds dat Dixons ding op één :)
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Als ik mij niet vergis, Arjan, heb jij al een prima desktop-PC. Speel daar de games op en gebruik je laptop als mobiele PC voor office toepassingen. Dan zou ik ook voor de bovenste gaan.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha je vergist je niet:D.
    Maar die gebruikt iedereen voor alles en nog wat, en ik kan er niet altijd bij als ik dat wil. Vooral erg irritant als ik aan't renderen ben. Dus vandaar m'n eigen desktopje:).
    En de notebook is idd hoofdzakelijk voor onderweg en school.

    Ik zag vanavond die Sky notebook in't foldertje van Dixons, mooie notebook:9.
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je niet de extra verzekering erbij doen :)
    Vanavond gezien in Radar. Die piepels bij Dixons, zoals bepaalde iemanden met donkerevleugels, krijgen extra veel geld als ze je zo'n extra garantie verkopen. Terwijl maar 7,5% van de mensen er echt profijt van heeft. Want volgens de wet heb je veel meer garantie dan die fabrikanten zeggen.

    Iemand al iets te vertellen over laptops verkrijgbaar via scholen?
    Alvast bedankt
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga naar het Windesheim in Zwolle en ik hoorde dat je daar dus ook wel een laptop kon aanschaffen via hun, maar dat dat erg duur was. Maar dan kan natuurlijk verschillen per school, ik zou er gewoon naar informeren als ik jouw was.
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was het verhaal toch juist van: Je MOET niet die extra verzekering, maar de verkopers doen net alsof het wel moet. Als zij zo'n verzekering verkopen komen zij binnen, maar het is volgens mij niet zo dat je meer garantie heb. Je hebt gewoon één jaar en thats it. Ze willen dan niet dat mensen niet een extra verzekering aanschaffen als ze een laptop in termijnen betaald zodat als dat kreng kapot gaat ze niet meer willen betalen. Wel weer goed dat ze daar zijn achtergekomen :)
     
  9. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    service van medion is trouwens wel slecht
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De service van Medion is hier helemaal niet aan de orde :eek:
    Fijn dat je het even meldt :{
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga voor het Sky bakkie, ik heb besloten. Volgende week even langs de Dixons.

    /edit: of toch niet :eek:
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha, het blijft moeilijk hé?!
    Maar ik vind die Sky notebook erg mooi:9
    Zit nu zelf ook weer te twijfelen:eek:
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Stelletje twijfelaars :+
     
  14. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
  15. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor geïnteresseerden in de Acer 1501lmi, www.partshop.nl heeft hem nu voor de absurd lage actie-prijs van €1229,- inc. btw. !!!!
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    a haalt op papier 11 Mbps en b 54 Mbps. Deze worden momenteel het meest gebruikt. g komt eraan en stabielere versie maar er zijn nu nog weinig netwerken daarvoor.

    Ik moest half jaar geleden ook een laptop voor studie hebben. Ik heb naar veel wikken en wegen toch voor een iets duurdere gekozen met een Centrino. Alhoewel ik voor mun studie wel grafische programmas gebruik had ik wel met een mindere afgekund. Als je zoeen als die Sky neemt heb je het net niet en worden de specs al snel weer outdated.

    Ook ik raad een Centrino processor aan. Al heb je geen draadloze mogelijkheden is het nog super handig. Je kunt er gewoon 2 uur C&C Generals op spelen :eek: en hij blijft relatief stil en koel.
    Ik zou die 200-300 euro extra toch investeren als je een leuke laptop wil. zoiets
    Zo niet neem dan gewoon een simpel ding van 900-1000 euro waar alles goed op draait behalve de nieuwste spellen en zware grafisch programmas. Iets ertussen in is het vaak toch net niet
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Zeker een goede laptop, vraag me wel af hoe warm de laptop wordt met zo'n bakbeest van een processor erin.........
     
  19. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    De warmte en geluid dat de laptop veroorzaakt zijn beiden erg minimaal. De processor bevat de nieuwe techniek van amd "cool and quiet" , de fan slaat heel af en toe, bij zware applicaties of games, effe aan, maar klink dan redelijk zacht vergeleken met andere laptops. De laptop wordt niet snel warm, al zou je de gehele tijd games spelen, dan wordt ie wel iets warmer, maar je zou hem zelfs nog gewoon op de huid van je benen kunnen zetten.
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Oh? Die 'cool & quiet techniek' zie ik nergens staan in de specs? Nou ja, als jij het zegt.............
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina