wow dat is best een berg geld voor een 1.6 ghz core 2 duo. Ik zie dat je eerste Asus een 160 gig harde schijf heeft, maar is dat wel op 7200 rpm? Vooral voor video bewerking is dat best wel belangrijk.. 5400 (ofzo) is best traag voor het wegrenderen van grote bestanden. (let hier echt even op, dan kan je beter een iets minder grote schijf nemen).
En die videokaart is dat zo 1 dat je shared memory hebt? Ik weet niet wat je bedoelt met videobewerking, maar wil je after effects ook gebruiken en aardig wat particle achtige dingen doen dan is een video kaart met dedicated ram wel ff iets fijner (je 2de keuze heeft dat wel).
Moet je persee kiezen uit deze 2 modelen? Anders zou ik je aanraden eens op www.zepto.nl te kijken. Ik doe zelf ook aan videobewerking en ik heb er ook 1 van hun. Niet zo duur, en beste goeie specs! Ben er heeeel blij mee . Maargoed ze hebben geen 17 inch model als je dat persee wilt. Maar is 17 niet te groot? Moet je elke dag een sporttas meenemen man haha. Maar als het een desktop vervanger is dan is het opzich wel weer fijn.
Maar als je echt moet kiezen tussen die 2 dan zou ik denk ik voor die laatste gaan. Vooral de Geforce go 7600 spreekt mij aan. Maar geen idee qua cpu. Of die AMD of die intel nu sneller is . Misschien dat iemand anders je van hier daarmee kan helpen.
Laatst bewerkt: 20 apr 2007