Zoals de titel al luidt, Iemand enig idee waar het aan ligt, dat de internet op mijn laptop steeds uitvalt ?, het valt mij op dat het steeds gebeurt als ik bv youtube , hyves & msn open heb staan.. zou ik dit kunnen verhelpen met iets ? Voorheen had hij hier nooit last van, laptop is in de zomer 2 jaar oud specs : Toshiba sateline ( geen idee welke ) intel duo core T2370 2.0 GB Vista HP 32 bits ( SP2 ) Alvast bedankt
Wat heeft dit met Xbox te maken? Maar goed, het kan zijn dat je: 1] een kut router hebt. 2] een kut laptop/brakke drivers/brakke hardware hebt 3] draadloos signaal wordt verstoord door een ander apparaat (magnetrons zijn hier bijvoorbeeld er goed in).
Ik had dit dus een keer met mijn Xbox360, mijn wireless internet viel constant weg. Ik van alles proberen, poorten opzetten en forwarden naar mijn 360, statisch IP gemaakt maar niks hielp. Uiteindelijk bleek dat de antenne op mijn router een beetje los zat. Deze heb ik vervolgens flink vast geschroefd en ja hoor weer wireless internet in huis. Het signaal ook gewoon 3x beter. Dus ik zou zeggen check je router even. Ik heb hier een UPC router, ik heb het idee dat dat ding trilt en daardoor die antenne los raakt..
thnx, was n foutje ja, @ Lenny-T ik heb wel alles A merk, naja dat toshiba niet zo'n goed merk is weet ik, maar hij was in de aanbieding en voorheen heeft hij het wel goed gedaan, Daarom vind ik het raar, en btw alles is wel up 2 date enzo.
Welke programma gebruik je voor de draadloze verbinding ?? Als ik mijn draadloze verbinding laat beheren door Acer dan is dit vragen om problemen. Verbinding valt regelmatig weg of heb een zeer trage vebinding. Laat ik de verbinding tot stand brengen door W7 zelf dan heb ik wel een goede verbinding.
Ja ook zelf, ik laat niets door toshiba bepalen, als dat is wat je bedoelt ?. en waarmee ik de draadloze verbinding in stand breng,dat doet hij gewoon automatisch geloof ik
Tot voor kort hetzelfde probleem gehad, kennelijk slijten die routers gewoon met de tijd. Het internet ging ook steeds vaker wegvallen, zowel draadloos als wired. Nieuwe router gekocht en het probleem was verholpen.