Kon niet echt plaatsen in een andere thread(laptop advies nee niet echt) dus maak ik even een nieuwe ervoor aan.. 't gaat om:Acer 3023 WLMI windows home edition maandje oud ong. ik had vandaag mijn laptop standby. Klapte ik hem weer open om verder te gaan, bleef het beeld zwart. Aan/uit knop ingedrukt en op die manier laptop uitgezet....en daarna weer aan. Maar hij starte niet verder op dan de setup. "No operating system found". Absolute waanzin :{ Deed ik een CD met Win XP Pro erin (voor de PC, maar ik dacht het te proberen) en die startte wel op. Maar toen ik drukte op " repareer systeem " kwam er een melding dat ik geen hardeschijf had of niet had aangesloten. Lapper startte opnieuw op en toen ik had gekozen voor "Windows XP installeren" meldde het beeld hetzelfde....geen hardeschijf. Is nou gewoon mijn hardeschijf naar de klote of wat? Na amper een maand en zeer ON intensief gebruik van de laptop? En weet iemand dan wat ik kan doen. Adviezen als bellen met Acer heeft geen zin, dat komt neer op opsturen en 4 week missen terwijl ik hem nodig heb. Ik kan aan de onderkant het soort van kastje openschroeven. Dan zie ik het geheugen en de hardeschijf. Ik heb al geprobeerd de HD eruit te halen alleen dat ging niet goed en ik wist niet welke handeling ik moest maken om hem eruit te halen.
Gewoon ff service line bellen /Edit zie dat dat geen zin heeft //Edit2 Ik zou hem gewoon ff met die recover cds opnieuw alles installeren
Kan ook zijn dat het eerste gedeelte van je windows installatie is beschadigt Je moet gewoon proberen om die recovery discs erin te doen die je erbij geleverd hebt gekregen. Als hij dan nog zegt dat er geen HD is dan vrees ik dat hij idd stuk is...
MorpeuB, had je hem in de winkel gekocht of via internet? Als je hem nl in de winkel hebt gekocht krijg je waarschijnlijk meteen een nieuwe mee aangezien hij nog geen maand oud is. Mocht hij echt kapot zijn en je hebt hem via een internet shop... dan reken er maar op dat je hem zowiezo een maand kwijt bent aan Acer.
Dat is een wijze uitspraak! Khoor steeds vaker van problemen met Acer producten, maar goed daar heb je nu weinig aan Wat je nog kan proberen is de hardeschijf op een ander systeem aan te sluiten, dan weet je zeker of hij werkt of niet.
Acer is eigenlijk best een kut merk. Ik zit op een ict opleiding en begin van het vorige schooljaar. Augustus 2004 dus. Heb ik en nog vele andere een laptop gekocht.( Ik heb mijn laptop gekocht in september 2004 ) Vele hadden ook Acer. Ik heb ook Acer gekozen de Aspire 1511LMI. Na een tijdje zijn de meeste laptops al kapot gegaan van Acer. Alleen ik heb hem nog over. Bij vele Acer laptops zouden de schroeven van het scherm gaan afscheuren. Maar gelukkig bij mij (nog) niet. Wel is al 2x me adapter vervangen. Dit was wel relaxt van Acer kreeg ik gewoon 2x een nieuwe adapter. Maar ben zelf nog wel tevreden met mijn laptop. Ik speel er tegenwoordig niet meer op. Alleen nog games op de xbox. Maaar ik hoop dat jou probleem snel opgelost kan worden. In het begin moest ik wel Acer bellen. Het vervangen zou ook een maand kosten echt bizar. Hopelijk is jou winkel nog wel redelijk tegen je. Dan een vraag van mij. Ik heb geloof ik 1 jaar gerantie gekregen. Zou ik nu nog gerantie voor een jaar ergens kunnen kopen. Deze laptop is toch erg duur geweest en ik gebruik hem elke dag. ( elke dag vervoer wordt die niet beter op )
ik heb een laptop van BenQ waar van nu een jaar geleden het kontactpunt van de koptelefoon aansluiting van het moeder board was gegaan. ik terug naar de winkel 2 oppties naar een allgemeen reparatie bedrijf gaan en dat dan die jongens het moetsen repareren of terug naar BenQ en dan hem een maand kwijt zijn daar had ik natuurlijk geen zin in uiteindelijk konden ze hem NA 3 WEEKEN niet reparen bij het allgemeen servies punt en toen moets hij nog naar BenQ dat verzenden ging oowk niet echt met een snelheid en ben ik hem als nog 3 MAANDEn kwijt geweest echt erg dus als hij echt kapot is ben je hem wel ff kwijt meschien dat ze de sevies zo goed is en ze jou een vervangende laptop kunne aanbieden helaas had ik dat niet wens je suc7 maszl
gekocht via internet....argh ik vreesde dat dit al zou komen....www.encyshop.nl maarja dan bel ik wel met Acer. gotverdomme teringzooi is het ook argh nog een vraag ! wie weet hoe ik de harde schijf van m'n laptop er uit kan halen? klinkt simpel, en ik heb het dekseltje van de geheugenbanken+hardeschijf er ook al af gehad maar ik kreeg geen idee hoe ik de hardeschijf mooi eruit kon halen? Deze zit met 3 schroefjes vast, die had ik eruit, maar de hardeschijf zat nog tamelijk vast aan het punt waarop stond 'connector'....ik had geen zin om dingen te breken dus heb ik alles weer erop gedraait en dichtgedaan.
Heb ik reeds gedaan...doet hij het nog steeds niet. Watn kutzooi ik heb hem ook nog maar net! Die dingen gaan bijna nooit kapot en bij wie gebeurt het wel natuurlijk..