Laptop probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kaliet, 27 nov 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja mensen, ik heb nogal wat problemen zoals je kan zien, het ene probleem is nog niet eens opgelost of het andere is er al weer.

Ik heb strepen in mijn laptop beeldscherm, het zijn een soort lijntjes of donkere plekjes, precies op de plaats waar de toetsen komen als je de laptop sluit. Deze kan je niet wegvegen ofzo en het word steeds erger, is dit normaal dat de toetsen je beeldscherm raken als je de laptop sluit? Bij mij op school zie ik ook wel eens mensen een soort stof dingetje tussen het beeldscherm en de toetsen doen, maar het lijkt me sterk dat het normaal is dat de toetsen je scherm raken als de laptop dicht zit. Bij dixons hadden ze iig nog nooit van het probleem gehoord :confused:

Greetings

2. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat je doet...
    je gaat naar die winkel waar je hem gehaald hebt...
    zegt daar al u probs...
    en vraagt ne nieuwe of andere
    grtz
    ;)

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik al gedaan, maar hun verwijzen me naar zo'n vage klote service genaamd standby service in Oosterhout, ik belde daar naar toe, mocht een half uur in de wacht staan, kreeg iemand aan de telefoon, degeen vertelde mij dat hij mij niet kon verstaan en hing vervolgens op. Daarnaast zal ik dan:

- Of een nieuwe krijgen zodat ik weer alles lekker opnieuw mag installeren.
    - Of ze zetten een nieuw beeldscherm in en dan zal ik weer hetzelfde probleem krijgen.

Daarnaast zal ik me laptop ook wel een tijdje kwijt zijn, want van vervanging hebben de meeste service diensten ook nog nooit gehoord, terwijl ik 'm echt nodig heb op school.

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Het hoord in iedergeval niet zo te zijn dat je toetsen het scherm raken, in iedergeval bij mijn laptop is het niet het geval, en de rest die ik gezien heb ook niet, wel dat een punt muist (een rond dingetje in het midden van toestenbord om de muis te bedienen) dat die het beeld raakt.
    Je kunt hem beter wel ruilen of laten repareren. Gewoon nog een keer proberen te bellen, want als je doorgaat word het alleen nog maar erger en daar zit je denk ik ook niet echt op te wachten.

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Zal zo nog effe een keertje bellen...

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dat hij je niet had verstaan en daarna heeft opgehangen is natuurlijk super bullsh*t
    dat kan gewoon niet!
    zo mag hij klanten niet behandelen...
    daar kun je ze ook nog op aanspreken...

iig... zet nu dan maar voorlopig een stof-dingetje tussen je beeldscherm en toetsen... word hij niet geplet ofsow dat het extra hard gaat drukken ? (bijv. als je reist)

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik lekker mee, het komt door de druk van bovenaf, maar deze druk krijg je al als je er mee reist, ik doe er altijd vet voorzichtig mee maar waarschijnlijk ken die kut sky laptop niets hebben, dit valt dan ook buiten de garantie zegt dat service mannetje, wat een klotezooi, ik heb dixons gebeld dat ze dat van tevoren wel effe hadden kunnen zeggen, maarre ik moet zaterdag effe langskomen en 't laten zien, dus ik wacht 't af...

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij weer een tipisch geval van er onderuit proberen te komen, een laptop hoor je mee te kunnen nemen en niet op één plek laten staan te stof happen.

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, 'maar dit kan niet gebeuren als je 'm voorzichtig vervoerd' aldus de verkoper, nee misschien zitten er ook wel boeken in me tas die tegen de laptop aandrukken, is dat zo vreemd dan, hij moet toch wat kunnen hebben?

10. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een lappie hoort wel een beetje tegen een stootje te kunnen.
    Dat met die rare vlekken heb ik ook gehad met mijn HP XE3 lapdoos, na een tijdje viel het hele scherm uit dus moest hij worden opgestuurd. Drie dagen later kreeg ik hem terug, met een nieuw scherm, voor noppes.

Dat van die vlekken lag trouwens niet aan dat het scherm de toetsen raakte, er zat een vlek in het beeld wat na een tijdje groter en groter werd.

Op welke school zit je trouwens? :+

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    HvA :) Bij 't amstel station.

12. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Hva? vreemd, ik ken m niet en ik woon echt supervlakbij hoor...

ontopic:
    zie je die toetsen ook echt afgedrukt (dus als hokjes) of gewoon lijnen ?

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    zwarte verticale lijntjes, ziet er echt heel vaag uit, als ik dit van tevoren wist had ik er een doek tussen gedaan ofzo (tussen de toetsen en 't beeldscherm als ik 'm sloot). Maar ja, ik vind dit echt naadje, nu krijg ik het gezeik over of het wel of niet binnen de garantie valt, daarnaast mag ik ook weer al me programma's etc opnieuw installeren en me files backuppen, daarnaast zal ik een laptop een paar weken missen. Ik word er niet vrolijker van, als ik ergens niet tegen kan dan is het dit wel...

HvA, Hogeschool van Amsterdam (;)), HBO schooltje... Welke school zit jij dan?

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nog middelbare school hoor.. (Snl) :eek:
    :cool:

neeh, ik ken m dus wel hoor.. hoge school van amsterdam... onder het philips gebouw..

15. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij valt dit wel binnen je garantie en MOETEN ze je helpen.
    Als zij vol blijven houden en ze doen er niks aan ----> Dreig dan met de Consumentenbond en als ze dan nog niks doen schakel de Consumentenbond dan echt in. }:]

Want het is veel geld en dan mag je wel service verwachten!

16. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is bekend dat die beeldschermen enorm kwetsbaar zijn, maar die schade krijg je nooit door de laptop gewoon te vervoeren. Of er moet iemand opgeleund hebben of die boeken lagen er op een of andere manier op(te zware volle tas?) waardoor het beeldscherm ingedrukt werd. Leg in ieder geval nooit iets op je laptop!
    Volgens mij valt dit niet onder de garantie.:'-(

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Er heeft echt niemand op geleund, hij zat inderdaad in een volle tas, maar dat zou echt NIETS uit moeten maken, bij mij op de opleiding heeft 150 man een laptop waarvan niemand hetzelfde probleem heeft als ik, terwijl hun tassen toch erg overbeladen zijn.

Waarschijnlijk is de Sky dus gevoeliger voor krassen, komt misschien doordat het beeldscherm en de toetsen dichter bij elkaar zitten als een normale laptop, dit hadden ze me moeten vertellen bij aankoop zodat ik er bijvoorbeeld een doek tussen had gedaan als ik 'm sloot, maar daar zijn ze nu te laat mee. Naar mijn mening is het dus hun schuld, of het nou binnen of buiten de garantie valt, ik eis een normaal mooi laptop scherm, daar betaal ik immers voor, en als ie dan niet tegen een stootje kan, vertel dat dan gewoon bij de aankoop.

Deel Deze Pagina