Laptop via sigarettenaansteker van auto?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door snike888, 26 jun 2005.

1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag over de mogelijkheden van een laptop op de sigarettenaansteker van een auto. wij gaan namelijk op vakantie naar italië met de caravan en als iemand dit ook heeft meegemaakt weet hij vast en zeker nog wel dat dit een uurtje of 12 duurt, daarom wil ik graag onze laptop meenemen maar omdat dit niet zo'n geweldig nieuw ding is (Toshiba Tecra 8200) kan hij niet zo lang op de accu en moet dus gevoed worden. dus weet iemand welke adapter voor deze Laptop het meest geschikt is? de adapter moet het liefst onder de €30,- zijn als dat kan. ook graag vermeld de locatie waar ik het kan kopen.

B.V.D,

Snike

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten heb ik die vorig jaar nog verkocht. Een soort multi-omzetter van stroom voor van alles en nog wat, ook voor laptops. Onder de 30 was ie volgens mij, maar anders er net boven. Modern Electronics was dat.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ook tekoop bij conrad.

• Auto-laptopadapter voor het gebruik van een laptop via de sigarettenaansteker.
    • Incl. 6 uitgangsstekkers voor allegangbare laptops
    • Uitgangsspanning 15 tot 24 V=
    • Verkrijgbaar in 70 W en 120 W
    Omvang levering: Netvoeding met bus voor sigarettenaansteker • 1,8 m aansluitkabel • Wordt geleverd met 6 adapterstekkers (buiten-Ø/ binnen-Ø in mm) 5,5/2,1; 5,5/2,5; 4,75/1,7; 6,3/3,0; 6,5/1,4 + kwadratische stekker voor Dell • Netkabel.

Vol vermogen onderweg!
    Uitgangsspanning 15 - 24 V=
    Vermogen 70 W of 120 W
    Incl. 6 adapters voor alle gangbare laptops

AUTO NOTEBOOK OMVORMER
    Bestnr.: 510508 - 8A
    slechts 20,00 EUR

4. PureMaximus

PureMaximus Guest

k he b er een uit de US. electric city. als je hem in die winkel wil kope kost het je zo'n 300 euro als je op tijd boekt. San Fransisco trouwens:p

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een sigarettenomzetter. Dus van je sigaretten naar 220V. NOg handiger imo, want dan kan je ook andere dingen meenemen. En hoef je niet te kloten met je voeding.

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je dan geen schok als je gaat roken ? :+ een sigaret waar 220 volt op staat lijkt me niet zo lekker! :p

maar ff serieus: ik had die bij canrad al gezien en daar had ik de gebruiksaanwijzing van gelezen maar daar staaat dat hij voor de vrachtwagen is!

@: The game master: wat bedoel je hier precies mee?

Deel Deze Pagina