laptop?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 1 feb 2004.

1. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Heej allemaal!

Ik zie vaak dat mensen een laptop naast een pc hebben staan, ik zou dit op zich ook wel willen, maar is het echt alleen maar omdat het vet is? of doen jullie het ook nog ergens anders voor? Moet voor mezelf nog ff een paar goede redenen bedenken om er zo veel geld aan uit te geven :+

Mzzl Brabus Freak

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf vindt het ook wel vet om een lappie naast men pc te hebben. alleen heb ik er niet 1200 eurotjes voor over :D
    maar is bv handig bij het doen van 2 dingen op dezelfde tijd.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik gebruik nooit m`n pc en laptop tegelijk, ik xbox eigenlijk alleen maar, m`n veel te dure high-end pc gebruik ik alleen om te inetten en te emaillen :mad::mad::mad:

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb geen laptop naast me pc staan....

laptop staat in me kamer en pc staat in een andere kamer, maar als je nooit een pc onderweg/opweg nodig hebt, is het onnodig om een laptop te kopen, tenzij je het wel mooi vind op je bureau....

Zelf heb ik hem in de eerste instantie gekocht omdat het lekker ruimte bespaart en er netjes uitziet.... maar inmiddels is het hier een zooitje en hangen er allerlei externe apparaten naast omdat ze niet in te bouwen zijn...

Als je opleiding/werk geen laptop van je eist, kan je beter een computer kopen met een mooi tft schermpje..... onderweg gebruik ik me pocket pc om een spelletje te spelen/internetten, agenda bijhouden en me de weg wijzen.... en dat past allemaal in je broek/binnenzak :)

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan het bij mij hier verklaren:

Mijn pc maakt genoeg herrie en dat is 's avonds niet relaxt als iedereen slaapt en ik nog wakker ben en op internet zit.

Mijn laptop is doodstil, je hoort niets. Dat werkt zeer ontspannend.

Daarnaast kan je met laptop overal heen. Ik vind het vooral op zondagochtend handig... ik word dan brak wakker. Ik pak laptopje en ga weer in bed liggen en ff op internet :p.

Ik heb ze allebei omdat ik het handig vindt. Leuke afwisseling O-)

Zo :)

PS: Zie bij greenmile bij 'mijn stekkie' op page 37. Staan wat foto's van mijn kamer enzo (o.a. pc en laptop)...

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan het me niet voorstellen dat je het leuk vindt om met je laptop op je schoot te internetten..... je laptop kan namelijk zo heet worden dat ie je jongeheer kan verbranden...

ik het het ook een tijdje geprobeert, maar ik zit toch liever op een bureau stoel met een keyboard en een normale muis.....

7. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Laptop voor internet, pc voor gamen. Ideale combinatie om tegelijk te doen.

8. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op de ene downloaden en de andere voor school bezig:D

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik m'n laptop eigenlijk voor alles.....m'n desktop is erg langzaam in vergelijking met m'n laptop en van die crt krijg ik nu ook koppijn alleen het enige nadeel is dat hij van 3 maanden al niet meer op de accu kan:confused: :mad: moet em binnenkort maar opsturen voor garantie

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een laptop naast m'n pc, maar deze is eigenlijk alleen maar aangeschaft voor mijn studie, verder gebruik ik 'm nu ook wel 's om nieuwe games op te spelen (omdat me pc die niet meer trekt) en verder om te internetten door het hele huis heen... Maar als ik 'm niet nodig had voor m'n studie had ik 'm ook niet aangeschaft (vanwege de prijs)

Deel Deze Pagina