Heb je eindelijk je connectie in orde, is het morgen 14 maart. Nou, dan denk je: nog even die credidcard regelen bij me Pa. NIET DUS! Gewoon keihard nee word er op die vraag geantwoord. Ik kan je zeggen dat is heel frustrerend. Hij vindt het te gevaarlijk. En ik kan hem niet overtuigen dat Xbox Live geen probleem is. Wie heeft er tips om zo' n lastige ouweheer over te halen? Of misschien bestaat er een foldertje of zo waarin uitgelegd dat Live! veilig is? Damn nog een reden dat ik 18 wil zijn! Alvast bedankt
shotgun pakken en ... (*wordt wakker) ehm tja geef zijn mailadres even dan stuurt heel xbw een bericht naar hem dat het wel veilig is.
Ja, kon het maar zonder. Maar nee het is voor ons piepels onder de 18 smeken geblazen. Zo te horen lukt het de meeste wel. MIJ ALLEEN NIET!!!! Iemand anders nog tips.
nope, kan niet zonder. En je kan kijken of ouders van vrienden met Live! dat voor je willen doen. Mijn ouders doen het namelijk ook voor een vriend van mij met Live! en voorzichtige ouders. Vakk heb je zo'n pa die er maar neit in kan komen, vaak wat technisch niet zo op de hoogte qua computers enzo, en die hetallmaal maar te snel vinden gaan (mijn persoonlijke visie), ik heb er nog niet iemand van af zien komen. Maar zoek gewoon ander mensen die je daabij willen helpen.
Twijfelt over slotje ... heel naar maar kan niet anders ... bespreek dit in de Centrale Credit Card thread ... daar staan ook tips... zie link