Launch datum

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maft, 20 feb 2002.

1. Maft

Maft Xbox addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oke iedereen weet dat 14 maart de launch datum is van de xbox. Maar wat ik zo hatelijk vind is dat op mijn school de examens al beginnen op 18 maart.:mad: Dat is 4 dagen na de xbox launch!:'-( Dus mag ik hem niet kopen van mijn ouders (examens hé)en dat betekent dat ik nog tot begin april zal moeten wachten om hem te kopen.:mad: En dan moet ik nog zien dat ik een goed rapport heb want anders is het: bye bye xbox. Nu mijn vraag aan jullie is: Hebben jullie hetzelfde voor als mij of hebben jullie geen examens meer na de xbox launch of kopen jullie hem toch op 14 maart ook al zijn het examens? ;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn echte examens beginnen 16 mei.. ehm heb wel de 15e maart een ECO toets van 2 hoofdstukken die ik al af heb.. en ergens nog in april/eind maart een toetsweek.. ach beetje gamen tussendoor kan geen kwaad toch?

3. Maft

Maft Xbox addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij thuis is gamen gewoon verboden tijdens de examens.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    denk dat ik tijdens examens ook nie ga gamen, maar bij toetsweken wel gewoon.. Mavo is nie zo heel moeilijk :) :)

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    zit pas en de 3e en heb dus nog geen examen ;)
    Heb wel eind maart een proefwerk week (een heleweek alleen maar proefwerken) maar das nie zo heel erg moeilijk. Ik haal namenlijk 7en, 8en en 9en zonder te leren :D
    Hoor eigenlijk op vwo te zitten maar wil graag op havo blijven zitten bij al mijn vrienden in de klas.

IK leer alleen voor de iets moeilijker vakken, zoals bijv. woordenlijsten van duits en frans (engels hoeft niet want dat kan ik al goed :))
    en biologie is ook altijd wel irri

Ben 16 en zit pas in 3 havo (is dat lache of nie :D)
    Ben een keer blijven zitten in groep5 omdat ik niet zo overweg kon met de leraar =(

Laatst bewerkt: 20 feb 2002
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    bio is nu vrij simpel.. beetje opletten in de klas en je bent klaar, bij engels doen we geen flikker dus moet die woordjes wel doornemen :)

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    bij ons bestaat elk hoofdstuk van bio uit ongeveer 40 blz vol met text :mad:
    We zijn nu momenteel bezig met het hoofdstuk over chromosomen, Wat opzich niet zo heeel erg moeilijk is maar wat je toch ff goed moet doorlezen

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Moet 15 mrt. weer op voor het 3e examen garnalen-aankleden dus grote kans dat ook mijn hond zegt: Xenior jongen........BLAF WAF WAF WOEF(dat wil zeggen...leren of poepscheppen hele weekend)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoor net dat er hier in Noordwijk bij de intertoys een Xbox staat met Amped :) FF kijken :D

10. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het examen probleem maar ik heb het zelf bedacht om te wachten nu maar hopen dat het gaat lukken}:]

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik mag van mijn moeder geen examen doen omdat de Xbox uitkomt in die dagen! :eek: :eek: :eek:

12. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    whhahahahaha.

me vader mag niet gaan werken van me moeder omdat de xbox dan uitkomt.:+

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben op verplicht betaald verlof van mijn werk omdat de Xbox uitkomt! :eek:

Ik heb ook gehoord dat 14 Maart een nationale feestdag is vanaf nu!
    Xboxdag!

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    14 mrt. zou ik een tweeling krijgen..............nu krijg ik gewoon twee kinderen, een op de 13e en een op de 15e:+

15. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    voor mijn mavo examen 2 jaar terug heb ik nooit geleerd

Deel Deze Pagina