Hey peoplez...... Dit heeft helemaal nix te maken met xbox... en da weet ik... maar ik wou ff mededelen dat de lay out van de forums tot het posten en het registreren tot het niet in kunnen loggen wegens iets, PRECIES hetzelfde is als die van ANIMENATION (die al VEEL LANGER bestaat). Zo da wou ik ff kwijt. Greetzzz Joe PS: hiers de link.... judge it for yourself http://www.animenation.net/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=62 ................
goh jij bent scherp. gaan we nu alle 100.000 sites opnoemen die ook vBulletin of een andere variant van ubb/infopop forums gebruiken...? zucht..
LOL, gister ook al zon sukkel die hierover zeurde (damn dat was dabo ) het is gewoon een standaard vBulletin.. daar zijn er honderdduizenden van
tis dat jij niet het zelfde als je avatar er uit ziet anders ging ik ff lekker geil me lulen om je teregelen maar jah jij bent een gozer dus laat ook maar
My bad idd... Zal me proberen in te houden. Maar schreeuwen doe je maar in een isoleercel. Flamen is zo simpel...
Waar draait dit forum eigelijk op? een server bij iemand thuis of hebben ergens server ruimte gehuurd waar je een eigen server hebt geplaats.....
ht Draai op de meet EVILS OS die er is hitdows nhee het draait op een 486DX2 met een SCSI HDD 2500RPM met een Dos batch OS