1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Layout frontpage in de war

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Benson, 23 dec 2004.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zat net eens te bladeren door het nieuws van de laatste tijd en daar kwam ik het bericht tegen dat Ubi soft voor 1/5 is opgekocht door EA.

    Op zich al schokkend genoeg natuurlijk, maar ik stoorde me ook aan een ander feit: De layout bij dit bericht (evenals bij de review van x-men) is verstoord doordat een of ander leip een kansloze reactie als 'neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee' of 'saaaaaaaaaaaaaai' plaatst.

    Ik voreg me af of de hokjes waarin de reacties geplaatst kunnen worden niet een vaste maat kunnen krijgen en dit soort reacties zegmaar automatisch afgekapt kunnen worden? Liever vier/vijf regels lange doelloze reacties dan dat het bericht of de review, waar toch weer veel moeite in is gestoken, lastig leesbaar is.

    Een tweede optie is om dit soort kansloze reacties gewoon te verwijderen maar dat lijkt me minder handig voor de mods/admins. Plus dat het even duurt voordat de reactie verwijderd is en de alyout weer normaal is.
     
  2. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    Uh Wat 8)

    /Mod Graag wat nuttiger posten, dank. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2004
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij is de layout wel normaal bij beide artikelen. Die reactie van 'saaaaaai...', daar is een deel niet van te lezen, dat valt gewoon buiten de marges.

    Het is sowiezo kansloos om dat soort reactie's te plaatsen. Ten eerste zijn ze compleet ononderbouwd (er staat bij deze reacties wel wat onder, maar daar schieten we nog niks mee op) en ten tweede is alleen 'saai' of 'nee' ook al voldoende, maar dan met onderbouwing.

    Mar ik heb dus geen last van verstoorde layout
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm.. Ik heb al geprobeerd te refreshen ofzo en dat werkt niet. Ik gebruik mozilla firefox, mss dat dat er iets mee te maken heeft... In principe is het artikel ook wel leesbaar maar je moet even naar rechts scrollen omdat de tekst over een heel breed stuk verdeeld is. Ziet er imho niet uit ;) Mja, mss is het gewoon zeuren over kleine dingetjes, of ligt het gewoon aan mij, maar ik denk dat het wel te fixen valt :)
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zie het niet. probeer eens een harde refresh met ctrl+f5.
    edit: Ook met firefox niet.

    Reacties op nieuwsberichten kan een mod niet edit-en trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  6. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de reacties verwijderd, ik zal tzt kijken naar een permanente oplossing
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    In Firefox speelt dit probleem inderdaad, Internet Explorer heeft er geen last van.
    Het gebeurt als een of andere leipo een enorme reeks tekens of smileys achter elkaar plaatst. Firefox gaat hier kennelijk anders mee om.

    Het zou vast te fixen zijn, maar daarvoor moet je bij Jorrit zijn ;)


    //edit Gamma, The man has spoken :D
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Zo ziet het er bij mij uit...

    Misschien kun jij ook een screenshot maken, Benson, dan kunnen we kijken
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  9. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    jah weet je hoe dat komt ...
    die gek heeft "saai" met 137 A's erin geschreven!!! 8)
    geen wonder dat hij het niet aan kon.
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe bedoel je? Bij mij kan die al die a's wel aan. Hij laat er bij mij gewoon wat weg. Het is IDD wel een asociale post. 'Saaai' is al teveel:p
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    _O_ Je wordt op XBW werkelijk op je wenken bediend ;)

    De reactie bij het nieuwsitem over EA is idd weg, alleen de reactie bij x-men staat er nog wel. Zo ziet die reactie er op mijn scherm uit (voor morrowblade):
    [​IMG]
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    aha een firefox probleem dus ... is wel de uberbrowser ... maar geeft soms problemen
     
  13. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik gebruik ook firefox en krijg hetzelfde als bij benson.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nouja, Firefox hanteert de HTML standaard van W3C veel stricter dan Internet Explorer, die daar veel slordiger mee omgaat. Als een pagina er in Firefox goed uitziet, dan weet je bijna zeker dat ie er op bijna alle browsers hetzelfde uitziet. Problemen komen dan ook veel sneller aan het licht, zoals nu.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ziet er idd lelijk uit. Dan zie je maar dat zo'n reactie (voor degenen die hem plaatsen) niet alleen niks toevoegt, maar ook voor sommigen erg irritant is.
    Zoals meerdere members hier al mij voorgingen, ligt het idd aan je browser
     
  16. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Cyber_Jan had het gewoon vern**kt, ik heb Internet Explorer en het is een vern**kte layout, dus geef die Cyber_Jan maar de schuld. O-)
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja... ik heb ook mozilla firefox en heb ook dat probleem. Het was zeer irritant om het bericht te lezen
     
  18. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de HTML code voor de reacties opnieuw gemaakt, moet nu wat robuuster zijn.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Uber! Jorrit fixt het wel weer even en het werkt weer als vanouds, wat een service xD
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is alles normaal or, en jammer van Ubisoft.
     

Deel Deze Pagina