ik ga zaterdag een lcd tv kopen speciaal voor mijn xbox ...maar nu zie ik bij de specificaties dit staan......'lange levensduur backlight 60.000'....maar wat betekent dit????...dit zie ik trouwens staan bij alle lcd'tvs
Overigens begreep ik uit een andere thread (iemand die twijfelde tussen een breedbeeld en LCD) dat een LCD TV niet goed zou zijn voor gamen omdat ze nog te traag waren ofzo. Hij is toen ook uiteindelijk voor een breedbeeld gegaan maar ik weet het niet pcies meer. Misschien dat iemand anders meer weet?
Mja, of de beeldbuis vervangen lijkt me. Alleen wat dan duurder uit zou pakken weet ik niet. Nogmaals, ik weet het niet zeker.
60000 branduren is denk ik wel al lang ?! Dan zou je al bijna 7 jaar lang non-stop tv moeten kijken voordat het versleten is
ik heb de link doorgelezen,en als ik het goed begrijp kun je met de huidige lcd tv's niet goed gamen omdat ze een slechte response hebben met snelle games????.....oftewel als ik motogp zal spelen race je slomer dan met een breedbeeld,iemand die hier ervaring mee heeft
Als het hetzelfde is als met de vroegere PC LCD monitoren dan is dat heel irritand. Alles wordt vaag bij snelle dingen en soms zelfs haperen. Khad dit bij de LCD monitor van mn opa en oma. Kspeelde toen een race spel (NFS ofzo) en toen werd het heel vaag telkens, speelt voor geen meter. Maar ik weet niet of het heel erg bij deze monitor was en of het ook zo bij tv's is. Inelkgeval wordt he beeld dus vaag bij snelle bewegingen...
oh maar dat is dus nog bij een oudere model lcd tv...ik hoop dat de nieuwere modellen hetniet meer hebben dan
Nee ik bedoel dat was bij de oudere modellen PC monitoren. En als het klopt wat in die thread staat zijn de LCD TV's nu pas in de staat van de oude PC monitoren. Snap je?
als het vertragend is zou ik 't dus absoluut niet kopen... Doa online: tja, winnen zit er dan niet in
Nee nee bij lcd tv's is het gewoon weg tv'tje na de brand uren. Waar je even rekening mee moet houden is dat lcd een langere response tijd heeft als een gewone tv. Waardoor je hetzelfde probleem krijgt als een pc met een lcd monitor met games, ghosting. Lcd tv's zijn niet de beste tv's voor games, maarja ze zien er zeker wel beter uit kwa uiterlijk. BTW: koop geen goedkope lcd tv want die geven dus een ontiegelijk kutbeeld.
Ben vandaag nog in de BCC geweest. en staat bij sommige Lcd tv's wat nieuwe functies van de nieuwe lichting. weet niet meer precies hoe het heette.. ben beetje moe om het te herrineren. maar die functie heet volgens mij Picture Plus ... of in die richting.. en die lcd's zijn helderder en hebben snelleren response. dus niet meer probleem met Xbox/Ps2 (als dat er al was...
Bedoel je Pixel Plus? Das een techniek van Philips om het beeld mooier te krijgen dacht ik, had dat ook wat met snellere respone te maken?