LE26R41B ophangen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door screwface, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. screwface

    screwface Madden Master

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik wil de le26r41b ophangen aan de muur en de ene winkel zegt dat ik een simpele beugel nodig hebt maar die wel 125 euro is. Andere winkel zegt dat bijna alle universele beugels kunnen maar ik wil wel eens weten hoe de members op het forum dit hebben opgelost. Ik wil de lcd recht op de muur hebben en als het kan kantelbaar hij hoeft niet te draaien.
    bij voorbaat dank
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben thuis ook een 26'' LCD tv van Samsung en hij hangt ook aan de muur. Wij hebben een beugeltje die maar 25euro kostte, en mijn vader heeft hem met een stalen plaat aan de tv, opgehangen op de muur. Hij hangt ongeveer nog zo'n 5 cm van de muur af zodat je de kabeltjes er nog in kan doen. Er zijn inderdaad beugels van een hoop geld. Maar als je al veel geld voor de tv betaald hebt dan kan je het ook praktisch voor minder geld oplossen. Beugeltje is trouwens gekocht bij de Expert in ons dorp. Die is geschikt voor LCD tv's van tot de 25Kg, en aangezien die tv van jou ongeveer even zwaar en groot is als die van ons(ook samsung maar dan zo'n LE26M51B volgens mij). Is dat opzich wel een idee.
     
  4. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mijn LCD, de Samsunng Le32M51B ook graag gaan ophangen, maar hoe weet ik welke beugel geschikt is, er zijn een aantal standaard maar ik word daar niet wijs van en ik vroeg me af of deze site :http://www.4all-electronics.nl/ vijlig is, iemand mss ervaring ermee en wie mij kan vertellen, welke ik dan nodig zou hebben?
     
  6. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste platte schermen zijn uitgerust met 4 montage gaten met inwendige schroefdraad.
    Deze 4 gaten zijn in de vorm van een vierkant geplaatst.
    de afstand tussen de gaten is 50mm, 75mm of 100mm.
    Deze vaste maten worden de VESA norm genoemd.
    Als een beugel geschikt is voor VESA norm 75, dan heeft deze beugel 4 gaten met een onderlinge afstand van 75 mm.
    De meeste beugels zijn geschikt voor 2 of voor alle 3 de formaten.
    Controleer van tevoren of uw scherm voorzien is van de juiste montage gaten.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina