1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 19 sep 2013.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Fnatic vs Royal Club, wat een geweldige semifinals. Een van de beste series die ik ooit heb gezien. Het was zo verschrikkelijk spannend.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik speel deze game pas sinds kort maar heerlijk verslavend. Ik ken ook vier anderen die het spelen en met zijn vijfen best geniaal spel. En idd ook tof om te kijken.


    _O_
     
  3. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah de legendarische Xpeke haha..
    Wat is je ingame naam?
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hallo,

    pas begonnen met LoL en snap nu wel de basis, Ik zou graag eens een potje willen spelen met iemand die ervaring heeft zodat ik wat vragen kan stellen tijdens het gamen.
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  6. Mernayi

    Mernayi Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed :) Wat is je IGN?
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Mijn ingame naam is net zoals hier Obscure Thing.
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [​IMG]

    Nog net op tijd voor het einde van Season 3 :D
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Moet zeggen sinds de WF voorbij zijn m'n interesse in LoL beetje minimaal is geworden.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat maakt LoL beter dan Dota2 volgens jullie?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ben ik ook benieuwd naar. Ik speel veel dota omdat ik die stijl toffer vind en meer vrienden heb op dota
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Het is niet beter, maar anders. Ik heb zelf Dota geprobeerd (enkele tientallen uren erin zitten) maar vind de turn rates maar niks. League speelt gewoon wat vloeiender en naar mijn mening voegt Dota mechanics toe die eigenlijk weinig toegevoegde waarde hebben en de game niet beter maken, enkel moeilijker te leren. Dota is vooral leuk omdat er een grotere variëteit aan tactieken mogelijk is wat betreft matchups (zie, trilanes, wel/geen jungler, denies, etc) maar boet enorm in wat betreft positioning (het feit dat iedereen zomaar een teleport scroll kan kopen maakt dat je veel gemakkelijker objectives kan verdedigen dan in League). Vooral de instapdrempel is een groot probleem bij Dota en de reden dat League de populairdere game is en grotere esport: Het is veel toegankelijker om te kijken en makkelijker te leren. Zolang Dota zichzelf niet aantrekkelijk maakt voor de casual speler denk ik ook niet dat er iets aan zal veranderen. (En de Dota-mentaliteit jegens nieuwe spelers is mogelijk nog slechter dan die van league; je wordt werkelijk helemaal kapotgeflamed als je iets niet snapt wat echt walgelijk is).
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Interessant, ik heb weinig negatieve ervaringen tot nu toe online met Dota2. Wel was ik al redelijk goed ingespeeld, doordat ik al veel botmatches had gedaan. Niet hetzelfde als the real thing, maar het helpt wel.

    Anyway, ik blijf denk ik even bij Dota. Speel het nog heel casual, af en toe een potje in een week, maar het bevalt me wel. Je moet inderdaad de karakters goed leren kennen, maar ik vind de hoge(re) instap niet per definitie een nadeel. Hoe meer ik het speel, hoe meer mij opvalt dat er echt veel verschillende strategieën mogelijk zijn. M.b.t. de mobiliteit: teleport scrolls zijn inderdaad te koop, maar die brengen je alleen naar de home-base. Daarnaast blokkeren ze een slot voor een artefact, dat potentieel jouw karakter een stuk sterker kan maken. Er is bij mijn weten maar één karakter die over de hele kaart kan teleporten. Ik speel natuurlijk niet op een hoog niveau; het is vaak al lastig genoeg om met een impromptu-team goed samen te werken, ook wanneer de home-base onder vuur ligt. Maar goed, dat geldt natuurlijk voor elke MP team-based game.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Speel dota laatste maand 4-5 potjes per avond. En die hero die hele map over kan teleporteren heb ik zo een schijthekel aan. De hoge instapdrempel is inderdaad aanwezig. Ik heb tutorial nooit gedaan en ik kan geeneens zelf een game nog zoeken, want je MOET eerst de tut doen
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wow van Plat 5 naar Plat 3. Misschien moet Diamond nog wel lukken deze season als het met deze snelheid gaat.
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Na wat games te hebben afgewerkt toch nog net op tijd mijn derde account naar Platinum voor het seizoen eindigd. :D

    [​IMG]
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230

Deel Deze Pagina