1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Sliv, 19 sep 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Die heb ik ook gebruikt. Vind de guides op lolking.net net iets uitgebreider met de uitleg over de keuzes.

    Draven moeilijk omdat zijn damage en poke afhangt van hoe goed je de blades weer vangt? Zat zelf ook te twijfelen tussen Lucian en Caitlyn.

    Doen je zelf ook aan stutterstepping?
     
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Caitlyn is een goede adc om mee beginnen, lange attackrange en een goeie escape. Draven heeft geen escapes en met de axes ben je wat voorspelbaarder voor je tegenstander (omdat hij kan zien waar jij je axe gaat vangen).
    Lucian is met de nieuwe patch geen toptier meer door de bloodthirster nerfs.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat over voorspelbaar had ik nog niet over nagedacht. Volgens mij heb ik Ashe ook nog. Kan ik alvast even kijken hoe carry speelt.

    Welke site gebruik jij voor de tier list?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Stutterstep (de meesten noemen het gewoon kiten) is essentieel om te kunnen als je op een redelijk niveau wil spelen later
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik gebruik een Razor en gebruik QWER niet voor skills. Die heb ik op 1234 zitten. Ik kan wel die attack op mijn linker muis knop zetten? Dus 1 voor move+attack order en 1 voor alleen move?

    Klopt dat zo?

    [yt]dgMMxTofZ5A[/yt]

    Dit is een goede guide?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  6. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ashe is erg goed om te leren kiten, omdat je een passive hebt die zorgt dat je auto attacks slowen.
    Ik heb daar geen tierlijst, maar die zal er vast wel zijn. Op reddit staan ook veel nuttige dingen. Kijk bijvoorbeeld is op www.reddit.com/r/leagueoflegends of op www.reddit.com/r/summonerschool
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer is patch 4.10 precies gekomen?
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    18 juni
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Leg nu de focus op 2-3 mid & top champs. Denk dat daar mee beginnen het beste is. Lux, Kassadin en Nidalee.

    Edit: denk dat ik Kassadin laat liggen en ipv daarvan Elise voor top neem.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand waarom ik mijn item build niet in de game zie? Ik heb ze op character aangemaakt, en normaal zie ik ze dan ook staan. Nu alleen recommended. Zie ik iets over het hoofd?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand? Of de fora kan ik ook niks vinden.
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Klik eens op recommended en als het goed is verschijnt jouw aangemaakt itemset. Ik zou trouwens Elise alleen als jungle spelen.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op mijn vorige laptop werkte dat wel als ik op recommended klikte. Nu op nieuw geinstalleerd en toen waren de itemsets weg. Dus opnieuw aangemaakt, maar nu zie ik ze alleen ingame niet meer. Ook niet als ik op recommended klik...
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je wel de juiste champions geselecteerd waar je de itemsets voor wil gebruiken?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat had ik al gecontrolleerd.
     
  16. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de instellingen bij het "Maps and Champions" tabblad ook goed staan?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja daar heb ik de goede champions bij iedere setup staan. Bij geen enkele champion doet ie het...
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik speel ook nog!

    Jungle/supp main maar speel in iedere role minimaal 2/3 champions goed. Gisteren m'n 200e Elise game gespeeld. :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan mijn draai nog steeds niet echt vinden. Ook champions/rol niet. Probeer iedere keer een hoop, maar vind dan of de champ niet leuk of de rol icm met die champ niet...
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Tja als ik je op.gg mag geloven speel je ook weinig. Dan ga je ook nooit in een champion komen ;) De meeste champions kosten een paar potjes om door te krijgen dus dan ga je niet meteen de game kunnen winnen voor je team.
     

Deel Deze Pagina