1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13

    [​IMG]

    [gb]League of Legends[/gb]

    Ontwikkelaar: Riot Games
    Uitgever: Riot Games
    Genre: Wiki noemt het 't DotA-genre, maar het is een RTS die doet aanvoelen als de PvP-shit in games als World of Warcraft.
    Platform(s): PC
    Spelers: 6-10
    Opties: Alleen multiplayer
    Releasedatum: Heden verkrijgbaar
    Officiële Website: eu.leagueoflegends.com

    [gb]Informatie=(/gb]

    League of Legends is nu iets van een jaar uit en het verbaasd me dat er hier nog geen topic van was. Ik speel het pas sinds kort en ben nog ontzettend slecht, maar ik heb wel een hoop plezier al aan deze game. Op het moment is ook het eerste wereldkampioenschap bezig (live te volgen via de website) met een hoofdprijs van wel €100.000,- (:eek:).
    De game is van de makers van Defence of the Ancients. Ik ken het zelf totaal niet, maar het schijnt dolle boel te zijn.

    LoL (hahahaha) speel je 3v3 of 5v5. Teamwerk is erg belangrijk, je moet gezamelijk zien de vijandige basis te vernietigen. Hiervoor moet je eerst nog wat turrets, inhibitors en minions killen. Daarnaast moet je ook nog het vijandige team ervan zien te weerhouden jou basis te mollen.
    Het is een RTS, maar het heeft een groot RPG gehalte. De verschillende (77 al) Champions (chars) nemen rollen aan als tank, dps, support, etc. Je maakt builds met Masteries (skills), Runes (permabuffs) en de items die je koopt ieder potje. 3v3 duurt ongeveer een half uur en 5v5 zo'n drie kwartier. Ieder potje begin je weer bij level 1 en het maximum level is 18. Je account kan tot level 30 en vanaf level 20 kun je ook Ranked games gaan spelen.
    Het is moeilijk om het geheel te omschrijven, je moet het maar gewoon gaan proberen, het is toch gratis.:9


    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]



    [gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

    Gamerankings 78.72%

    [gb]Verder=(/gb]

    Mocht je nu deze game gaan spelen en je willen aanmelden, dan zou ik het op prijs stellen als je mijn referral link gebruikt. Het levert weinig op, maar bij 10 refers krijg je een champion van een hoge tier en dat is wel nice.:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel atm en kijk ook de champs op het moment!

    Voor build gebruik ik: mobafire

    En live stream op: own3d

    Overigens speel ik zelf met Cassiopeia en ben ik aan het sparen voor Maokai.
     
  4. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit;
    Sushibal voor diegen die 't aandurven met me te spelen8)

    Leuke dag gekozen voor een topic als de hele EU server platligt8)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt nog wel de live stream checken!

    Maar beetje gaar dat de servers plat liggen.

    Mijn ID: Nachtbrenger (voeg me maar toe, voor de mensen met interesse)
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind de game inderdaad heel erg goed gebalanceerd, maar bijvoorbeeld Annie is wel echt duidelijk sterker dan veel andere champs.
    Ja, dat is wel kut en gebeurt nog best vaak. Maar nu had ik wel de tijd eens een topic te creeëren.:9

    Edit://

    Ik ben Baas Thys voor wie me toe wilt voegen.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    LulzSec zit volgens mij achter het falen van de servers trouwens ^^
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel ook regelmatig met een vriend en mij. Heb al wel rond de 400 games achter de kiezen, maar speel eigenlijk nog steeds nooit ranked..

    Het spel is ontzettend goed gebalanceerd, wat veel mensen alleen niet doorhebben is dat zo ongeveer iedere champion gruwelijk sterker kan worden dan de rest als hij maar genoeg gefeed is, en veel creep kills heeft.

    Maar goed, ik speel zelf meestal tanky characters, favoriete champs zijn toch wel Chogath en Malphite. Koop ook nog wel eens een skin.
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom op een regenachtige zondag als vandaag?:'-(

    Speel zelf het liefst met Zilean, omdat ik daarmee het minst zuig.:p In 3v3 met flink wat ability power kun je samen met een ander de bottom lane echt domineren met Zilean en z'n tijdbommen.
     
  10. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Langzaam maar zeker, server online(máár 7,5 uur later dan verwacht, maar toch:) ).
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lekkere queue van 3 uur.

    Eerst een uur gewacht en toen kreeg ik een bericht dat de servers het druk hadden. En nu mag ik 3 uurtjes wachten. Beetje jammer allemaal.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal jou en WouW5 toevoegen. Zullen we eens samen spelen? Ik ben een totale 'newb en noob' in dit spel, dus ik moet nog wel veel leren :x.

    E: Kopen jullie summoners met in-game points of echt geld?
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt natuurlijk aan het soort champion, moet me meteen al aanspreken koop ik ze met RP, tenzij ze 6300 ip kosten(ff een maand of meer farmen daarvoor!?). :)

    Een volle rune page voor een champion maken kost al genoeg ip imo.:eek:

    Sushibal trouwens voor diegene die 't af & toe aandurven(vaak al met 2/3 mensen samen). :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt alsof je al lang speelt en best goed bent :eek:. Of het ligt aan mij...
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Spel 1x gespeeld omdat de afkorting LoL is. Best leuk spel dat elementen leent uit andere games en daarmee orginele gameplay weet te ontwikkelen. Ik heb alleen geen zin om het verder te spelen door het aanbod van grotere games/weinig tijd.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    How be the servers? Werken ze nu weer goed?
     
  17. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ingelogd, jammer genoeg wel te zien dat er rond deze tijd al een queue begint(laag, maar desalnietemin:+).

    En speel nog niet zo lang, paar maandjes(minder tijdrovend dan WoW8)). :)
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de servers vanavond normaal zijn, wie heeft er dan zin om met een noob/newb te spelen?
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je me al toegevoegd?

    Ik ben over 3 min door de queue.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al een lange tijd niet online geweest. Ik zal vanavond kijken of het lukt online te komen ^^. Dan voeg ik je gelijk toe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina