1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zo online, mits het me lukt natuurlijk. Dan add ik jullie wel. Volgens mij is mijn naam MrMajorLazer, maar ik weet het niet 100% zeker.
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel dit spelletje sinds januari. Het gaat echter wel dieper naarmate je meer inziet wat alles kan beïnvloeden. De balans voelt echt geweldig. Zoals gezegd, bijna elke champion is gelijkwaardig, maar sommige zijn makkelijker tot het uiterste te halen dan andere champs. Een bijkomend voordeel is dat het gratis is, al heb ik uit respect en voor mijn speeltijd al een paar skins gekocht, aangezien ik dit spel meer heb gespeeld dan sommige andere spellen waar ik 50 euro aan heb besteed. Ook erg tof dat ze blijven updaten en blijven balanceren, echt +1 kudos voor de makers (het was een mod van WC:cool:.

    Nadeel is wel al dat sinds ik het spel speel, er altijd regelmatig problemen zijn, servers zijn dan weer down, dan moet ik 15 minuten wachten voordat ik kan inloggen, soms lijkt het alsof er altijd wat aan de hand is.

    Edit: zoals nu, wil gewoon een 3 kwartier spelletje spelen als tussendoortje, moet ik 45 minuten wachten. Echt belachelijk.
    Edit2: het is nu 2 uur wachten geworden.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die queues zijn wel zo ontzettend ergerlijk, ze moeten echt de server in de EU ff verbeteren. Op de US servers schijn je dus bijna nooit queues en downtime te hebben.=(
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ronduit belachelijk, ik wil een spelletje kunnen spelen op mijn tijd, en dat gaat in veel gevallen niet, dat is echt het grootste nadeel van dit spel, je hebt door deze problemen gewoon niet dezelfde keuzevrijheid als bij andere spellen. Als ik wil counterstriken kan ik meteen beginnen, bij WoW kon je meteen beginnen, forza etc., maar hier gebruiken ze zeker andere standaarden.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Riotsamm werkt dus voor Riot:
    [​IMG]
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je ff toegevoegd.:)
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik log vandaag on. Hopen dat het makkelijker gaat en misschien zie ik je dan wel.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dacht dit ook's te proberen en zit al 20min in de que :lol:



    EDIT: Vet spel! na een eeuwigheid in de que ff de tut gedaan en wat andere solo missies en het lijkt erop dat ze DOTA hebben geperfectioneert. Als oudsche DOTA/WC3 speler zie ik mezelf dit nog wel heel veel spelen.

    Helaas toen ik ff Store ging checken liep het hele menu vast en kon ik weer fijn achteraan aansluiten... 2h40m que 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine verandering voor je openingspost, je kan vanaf level 20 al ranked doen :).
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zal het even aanpassen, was daar zelf nog niet van op de hoogte (lvl12).
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Welke champs spelen jullie vooral? Ik ben echt een fan van Dr. Mundo in 3v3. Wordt ontzettend moeilijk gedood en als de core build af is doe je een hoop AoE schade. Vanaf level 10 kun je de draak gewoon solo doen, wat een dankbaar team oplevert. Met de core build af kun je ook prima turretdiven om nog even iemand een les te leren of de turret te mollen, had pas een potje waarbij ik flink gefeed was, toen kon ik een turretdive doen op de spawnturret (kon wel 5 hits daarvan hebben 8)).
    Build:
    Doran's shield
    Kindlegem -> Spirit Visage
    Speed Boots -> Ionian Boots of Lucidity
    Giant's Belt -> Sunfire Cape
    Als je goed gaat kun je nog gaan voor Atma's Impaler, Warmog's Armor en Frozen Mallet.
    Ga je niet goed dan kun je Thorn Mail nemen tegen meleemensen of Force of Nature tegen magiemensen.
    Als de rest van je team gewoon zuigt dan zijn Aegis of the Legion en Stark's Favor handig.

    Abilities:
    Op lvl 4 wil je Infected Cleaver (nummer 1 om te upgraden ook) en Masochism beide op level 2 hebben. Vanaf dan eerst Burning Agony tot 5 halen (natuurlijk je ulti upgraden zodra mogelijk). Na BA de IC tot 5 en daarna masochism. BA is de main skill, doet een ton aan AoE damage. Uiteindelijk zullen alle enemies gelijk vluchten als ze alleen zijn en dan is de trick om ze gewoon bij te houden en ze dan met BA te damagen. Niet slaan, dan ga je te langzaam om ze goed bij te houden.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel zelf nu actief met Cass en Yorick. Verder ben ik aan het sparen voor Maokai en een twitch :).

    Inmiddels level 20, dus nog 10 levels te gaan.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    w00p, had dit topic over het hoofd gezien :eek:. Speel het nu een paar maanden, over het algemeen altijd met een pre-made van 3~4~5 vrienden. Vind 't echt een geniale game, super gebalanceerd. Soms wel flink balen van de servers ja, maar ach, 't is uiteindelijk toch gratis.

    Qua champions speel ik voornamelijk Garen, en daarnaast ook wel 'ns Caitlyn, Ashe, Irelia, Jax, Trynda, Olaf.

    Mooi spulleke ^^
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt erop dat de servers er weer uitliggen :mad:

    Hier een post erover van een medewerkert die de skins doet:
    http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=2855092#post2855092
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik wou net inloggen :mad:. Hoe kijken jullie of Champ X de juiste Champ voor je is? Er zijn er zoveel, en ze allemaal uittesten kost eeuwen..
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten tot ze een weekje free-to-play zijn. En goed inlezen/meekijken helpt ook :).
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Van ellende maar's Starcraft 2 gekocht 8) kom wel terug als de servers op capaciteit zijn.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is er eindelijk een oplossing voor de vele problemen:
    Eindelijk, al is het wat laat, aangezien de servers are 12 uur down zijn neem ik aan dat dit proces al is begonnen en we vanavond of morgen eindelijk eens kunnen spelen zonder problemen.
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    De server is op het moment niet down voor de split, had een Riotpersoon op het forum gezegd.

    Weet niet wat ik van de split moet vinden, had liever gezien Noord en Zuid. Velen zullen nu gaan migreren naar het Westen, ook al zitten ze eigenlijk in het oosten en het Oosten raakt weer in verval.
    Vind ook die hele optie om te switchen echt dom als je zoiets gaat invoeren. Hadden ze nu beter alleen aan de Scandinaviërs kunnen geven, aangezien die een beetje buiten wal en schip lijken te vallen nu.
     
  20. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    het enigste wat ik kut vind aan dit spel is, de servers wacht je 2uur voor que, doe je potje kom je in een feed team dus 20min surrender. Gaat je LoL opeens weg.

    En lui die niet kunnen teamfighten, en lui die ing gaan testen voor 1x een moeilijke champ en zo hard feeden.

    Add me gerust Tanklessgunit ben nu lvl 29 als ik 30 ben ga ik alleen ranked met vrienden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina