1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    [yt]QB40ds3SGIE[/yt]

    Heerlijke champ!
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Blitzcrank + Master Yi bot..

    Want Yi heeft zo'n goede burst :+
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je speelt wel echt met en tegen full retards, holy smoly.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    niemand die Vayne aanvalt? :+
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Haha wat een bazige laatste game! _O_
     
  7. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Karthus' Chains, silver division 1 :p

    Jullie?
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Silver Division 1: Fizz's Archers op mijn smurf, Silver Division 2: Caitlyn's Apprentices op mijn main account

    En jezus, die game van Muamba. Echt de beste die ik ooit gezien heb, en ja dan heb ik de CLG vs M5 comeback, CLG vs SK teleport backdoor en SK vs Fnatic Kassadin backdoor gezien.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Heimerdinger met 4 doran's rings. _O_
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, indrukwekkend hoor, ook dat ze gewoon bot bleven lanen en niet tehulp kwamen mid. Gewoon overrompeld door de verassing, spectaculair.

    Zijn er nog mensen die misschien een team willen maken, ik ben echt geen goede speler maar op duo en solo queue vind ik de game ronduit belachelijk omdat het hele team-element bijna afwezig is.
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben geplaatst in Silver division 5, hopelijk kan ik nog wat hoger komen:+
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat nieuwe ranked systeem bevalt me aardig, eindelijk kan ik eens solo qeuen met mensen die niet te goed of te slecht zijn. Moet wel bekennen dat ik echt in een kneuzen bronze devision zit dus heb al 9 games in a row gewonnen, maarja, ik zie nu meer perspectief om me op te werken dan in het vorige elo systeem. Maarja, nog even afwachten of dit SC model blijft werken.
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Je weet dat voor de matchmaking er niets veranderd is omdat het nog steeds gebaseerd is op Elo? Dus je speelt tegen precies dezelfde mensen als voor de patch.
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want als je wat slechter presteert blijf je wel geruime tijd in dezelfde league, waar je bij de 100% elo zoveel punten zakt dat je ook met steeds slechtere mensen gaat spelen. Een losing streak is nu dus wat minder enstig omdat je niet meteen 150 elo lager staat en met die mensen speelt.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nope, het is gebaseerd op je MMR. je MMR gaat dan extreem omlaag, je "rating"zakt alleen niet zo extreem.

    Het nadeel is dat je dan veel langzamer omhoog komt (minder LP per potje krijgt)
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als je bijvoorbeeld in Bronze I zit dan kan het best zijn dat je tegen mensen van Silver III wordt gematched ook al zitten zij niet in jouw league. Dat heeft te maken met je hidden Elo rating. Mocht je dus in een league zitten waar je niet thuishoort (Je MMR/Elo is hoger dan de league waar je zit) dan krijg je meer LP per win en klim je sneller.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer genoeg kan jij je MMR niet zien. Merk dat ik heel veel LP krijg per win (rond de 30). Helaas ben ik nu geplaatst in bronze, maar ik weet dat ik Silver zeker kan halen en Gold is ook te doen. Hopelijk krijg ik deze dagen wat minder AFK-ers in Champ Select of trolls, zodat ik voor het weekend iig silver kan zijn.
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [yt]P9l2yx1P1GY[/yt]

    Best wel handig voor general tips om te junglen en daarnaast ook veel specifieke tips voor Xin Zhao. Dingen als welke lane te ganken en waarom, item paths, objective control enzovoort zitten er allemaal in. Erg nuttig.
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    We kunnen keertje duo q als je wilt. :)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet niet waar te vragen eigenlijk dus maar hier. Is dota2 al uit beta? En spelen mensen uberhaupt dota of ist alleen maar league
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina