Leden mogen niet moderaten..weet je het zeker?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mastapiece, 16 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mastapiece

mastapiece Guest

Een paar dagen geleden was er nog een thread hier over mij over dat ik niet mocht moderaten en dat ik niet aardig was ofzo. Dat van dat ik niet aardig was begrijp ik wel maar dat van dat moderaten word hier alweer teniet gedaan zie ik alweer...read this:

"Originally posted by Goldfish
    sluiten maar die handel
    --------------------------------------------------------------------------------

Yes, sir!" << dit zei shriko

Waarom word ik wel meteen belaagd dat ik niet mag moderaten (vragen om een slotje) en word hier nog gezegd: YES SIR! ??

Het is misschien mierenneuken maar het is gewoon waar..doe dan wat je zegt en handhaaf het ook mods!!!!

/edit

het was trouwens deze thread

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2003
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk, Goldfisch vroeg om een slotje op z'n eigen thread. Zo'n verzoek wordt dan ook wel ingewilligd, en dit is dan ook geen geval van wannabe-modereren. De threadstarter zag in dat z'n thread toch niet zoveel nut had, en vroeg begrijpelijk om een slotje. Hij ging dan ook begrijpelijk op slot.

Waar wij meer moeite mee hebben, is het feit dat sommige members nogal eens de neiging hebben om zulke dingen te gaan roepen in andermans thread.

Het mag dan misschien een cliché zijn, maar ik verwijs toch maar weer naar de FAQ, waar het allemaal heel duidelijk staat verwoord:

Kortom: moderators hebben zelf het vermogen om te beoordelen of een thread verplaatst/gesloten/whatever dient te worden. Daarnaast is het voor members verwarrend te zien wie moderator is en wie niet.
    Natuurlijk kunnen we niet op 10 plekken tegelijk zijn, maar daar is dus die knop meldt dit bericht bij een moderator voor. Schroom je dan ook niet die te gebruiken als er iets niet in de haak is!

3. mastapiece

mastapiece Guest

.... :\

Kutje..ik heb niet gezien dat het zijn eigen thread was...sorry..ik had beter moeten kijken..

en nu mag ik...tetetetetetetteeeeteeeeeet: deze ken dicht!!

(H)

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vat er geen tiet van....

Had je niet beter een PM naar een of andere MOD kunne sturen?

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Cool he om te zeggen....;)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Yes, Sir! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.