leeftijd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de bengel, 5 mrt 2004.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik had ff een vraagje
    weten jullie wat de gemiddelde leeftijd van gamers is, en weten jullie misschien ook wat de leeftijd van gamers is in percentages.
    leek me wel interessant om te weten
     
  2. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het alle leeftijden
     
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    de gemiddelde leeftijd van gamers in percentages is 47% 8)
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    get a life,dude!
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik het met xboxlive vergelijk denk ik toch wel een gemiddelde leeftijd van 17.
    met uitschieters van 9 tot 40 jaar
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dan heb ik weer een argument voor mijn moeder dat ik xbox live krijg. want ze denkt namelijk dat de gemiddelde leeftijd veel hoger ligt dan 15.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben 9

    Nah, gamen is niet echt leeftijdsgebonden volgens mij(ja ok, uitgezondert baby's), games wel. Mijn jongste zusje, 6 jaar dacht ik (of 7, ff navragen zometeen), houd er veel van om op de ps1 & de GBA te spelen. Dan heb ik het niet over geweldadige spellen, maar meer in de trant van pokemon, crash bandicoot etc. :) Dit geldt ook voor mijn wat oudere zusje, van 10 jaar (kan ook elf zijn, gaat zo rap tegenwoordig8)). Zij houd ook wel van deze games, maar zij begint al te evolueren in een soort van mean female killing machine! 8)
    Ja ok, dat was misschien een tikkeltje te overdreven, maar wel is het feit dat ze steeds meest geinterreseerd raakt in de iets geweldadigere vorm van gameplay. Ze houd er wel van om zo af en toe als ik tijd heb eens een vriendelijk potje te Halo'en (:+), waar ze natuurlijk gigantisch wordt afgeslacht door mij maar dat terzij. Zij geniet hier wel van (als ik haar een paar keer laat winnen:+), sorrtgelijke games als metal arms vindt ze ook erg vermakelijk.
    Games als Manhunt zou ik haar nog lang niet laten spelen, ik zorg goed voor haar tere kinderzieltje :+ Ze zou zoiets waarschijnlijk toch niks vinden :)

    Maargoed, gamen is absoluut niet leeftijdsgebonden imo! :)
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij lag het gem. ergens in de lage 20.
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Gemiddeld was het iets van 21 ofzo.
     
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Zeg kereltje, volgens mij mag jij helemaal nog geen Halo spelen. Het pokemon gehalte is ook heel erg in je post af te lezen met een zusje die evolueert, volgens mij begrijp je de betekenis daar niet eens van :D
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Lolzorzz.. :D
     
  12. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een man in m'n friendlist staan die 45 is en een knaapje:+ die 8 is. het verschilt dus nogal.
    de vriend van me zus is 21 en die speelt ook regelmatig op een console (is dan wel een PS2 dus dat telt niet:p maar toch)
    maar is het niet dat je ouders je t juist gaan verbieden omdat ze denken dat je er te oud voor wordt??
    kinda like LEGO:+
     
  13. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2004
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    kan het nog groter :D ken het eigenlijk niet lezen :9
     
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    die 3e klik vind ik de mooiste
    All worship the mighty KLIK _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    @ dodgie

    goed taalgebruik voor een negenjarige :)
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    "The median age is 23 years old", says Jupiter Research.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    "The average age of computer and video game players is 28 years old", according to the IDSA.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    "An average age of 21.1 years", from a 2001 IDC survey.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Challenging the stereotype of video gaming as the domain of teenage boys, an industry group reported on Tuesday that more adult women than young boys are playing games. Not only that, but the average age of players has risen to 29. (wired.com)
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Computer gamers come in all shapes and sizes, claims research
    The stereotype of the computer games player as a young, male nerd is no longer accurate, a new survey shows.

    Women and people aged over 50 are playing computer games in greater and greater numbers.

    The survey has been carried out by Peter D. Hart Research Associates Inc on behalf of the Entertainment Software Association.

    It shows that 17 per cent of gamers are over 50 - compared to 13 per cent in 2000. Women aged over 18 make up the second biggest segment of players, accounting for 26 per cent - more than boys aged under 18 for the first time, who constitute 21 per cent of the market.

    Under 18 girls are also playing in greater numbers, and now account of 12 per cent of those playing computer games.

    But men aged 18 and over continue to be the biggest audience for computer games - comprising 38 per cent of the market.

    The average age of the computer gamer, Peter D Hart suggests, is 29, and the average amount of time spent per week is 6.5 hours.

    Under 18 year old boys spend the longest playing games, with an average of 7.3 hours per week.
    -----------------------------------------------------------------------------
    Lots of different numbers, but the big picture suggests that the gamer audience is older than many people believe.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    *shocked*

    wow dat had ik niet verwacht :eek:
     
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooi artikel, betrouwbaar?
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    zijn verschillende artikelen..en aangezien ze allemaal met ongeveer dezelfde conclusie komen (dat gamers dus ouder zijn dan je denkt) lijkt het mij wel dat het allemaal klopt
    op cnn was er tijdje terug ook een docu waarin precies hetzelfde werd gezegd
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2004

Deel Deze Pagina