Lees dit"moderators".

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SNK FOREVER, 19 dec 2003.

1. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om ook een forum voor diverse games te maken met betrekking tot de gameplay,waar je taktiek kunt uitwisselen met andere members,bijvoorbeeld voor Capcom vs SNK(om een voorbeeldje te geven),(kunnen ook hele andere games zijn natuurlijk,eigenlijk alle games),dit lijkt me ideaal om beter te worden in een spel die je graag speelt(en nog beter in wil worden),je kan bij CvS2 e.o. bijvoorbeeld combo's uitwisselen,en in aanraking komen met andere liefhebbers(freaks?haha)van het betreffende spel.

Verder lijkt het me leuk om een Art/tekeningen forum te hebben,waar je je eigen gemaakte tekeningen,al dan niet van hoog niveau,kunt plaatsen en laten beoordelen door andere members(voor eventuele verbeteringen,of om lof te uiten).

hoe dan ook XBW is een zeer goede site,ik vermaak me hier wel even(en langer haha).

Echt mensen als ik geen droombaan had was ik mijn eigen Gamesmagazine begonnen!

Ja moderators van XBW jullie weten dat dit een geweldig idee is,dus laat mij dit maar regelen(just kidding,you never know).

2. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Voor artwork is een speciale topic in de mile, maar daar kan jij helaas nog niet inb.

3. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah dit lijkt me nou niet echt een onwijze goed plan ofzo. Om vor ieder spel een aparte forum te openen. Dit wordt over het algemeen toch al gedaan door geintresseerde van het spel. Daarbij is het al mogelijk om art/tekeningen te laten zien in "the green mile" Mijn idee: laat maar hangen...

/edit Ik was dus te laat over die green mile, maar je begrijpt het idee !

Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  4. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    90 dagen!Je moet je eerst bewijzen om in de mile te komen?

Wat moet ik bewijzen?Ik game al sinds ik 11 ben(ik ben inmiddels 23 jaar),ik denk dat ik me niet meer hoef te bewijzen,"moderators"check de total rankings van Capcom vs SNK 2 e.o. maar na,ik sta op plaatsje 53,en ben daarmee de hoogst geklasseerde nederlander!!!Ik win 90% van mijn wedstrijden maar door"pullers/droppers/vals spelende mensen,is mijn ranking minder goed dan die nu is(66% gewonnen matches).

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    je hoeft eigenlijk niets te bewijzen, je moet gewoon 90 dagen lang geregistreed zijn, wat je in die 90 dagen moet doen is je dus eigenlijk aanpassen aan het forum, en je goed gedragen;)
    en dan ben je rijp voor 'the green mile'!

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Tactieken kunnen niet uitgewisseld worden in de bestaande thread over een bepaalde game?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, ja wacht.
    Ik geef je even Mile toegang. :{

* dondert regels het raam uit

8. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me handig ja :p lol.

9. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en een reactie als deze vind ik nou weer Jammer weet je dat, "rijp voor de 'green mile'", ha give me a break man, voelt er zich ook 1 blij hoor dat ie erin mag:{, ja sorry hoor maar zeg dan nix, Of maak een goede opmerking (bijv. iets formeler ofzo) Verder no offence hoor, maar je had je bericht toch wel Echt iets anders mogen brengen hoor..

en euh SNK FOREVER, Ik weet zelf wel dat je redelijk goed bent (in pgr2 en mgp2), Maja, je hoeft echt niet te verw8e dat ze voor jou de regels gaan omgooien hoor..
    het blijft echt zo; ook al ben je echt een leette man, en je komt op een leet forum binnen, dan sta je Nog in het begin gemarked als "noob", jah.. doe je nix aan jonge.. Naja tot live:D

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    weet je wel waar het op sloeg? :{
    op het niet meer maken van newbie fouten.
    ow wat fijn om in the green mile te kunnen gaan! :{
    omg, dat je er zó over denkt :{...
    ik voelde me in het begin ook niet thuis hier, maar in die 90 dagen ga je echt wel meerdere dingen ontdekken hoor, het was ook als een 'soort grap' bedoelt...:{

dan vind ik jouw reactie weer jammer... tja...

11. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is inderdaad een vreemde regel. Onder andere login sta ik hier al twee jaar geregristreerd, toen er dus alleen nog maar een logo en forum was. Zijn dus aardig wat keer 3 maandjes. Maar om de 1 of andere vage reden is die login geblokkeerd, misschien te lange tijd niet geweest of gepost ofzo :confused:

Dus Green Mile kon ik met de ene login wel bekijken, maar niet posten en met deze eerst 'bewijzen'.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Green Mile is simpelweg een plek om te "hangen" voor de verslaafde :). De regel is er om te voorkomend at mensen puur daarvoor gaan registreren.

13. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    precies, anders zou het helemaal een rotzooi worden.

Deel Deze Pagina