lees dit perbericht vam MicroSoft !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ron, 18 apr 2002.

1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    bron : www.gsx.nl

LONDEN, 18 april 2002 – Microsoft heeft vandaag aangekondigd dat het de prijs van de videogamecomputer Xbox voor Europa per 26 april 2002 zal verlagen naar de adviesprijs van 299 euro.
    Sandy Duncan, vice-president van Xbox Europe,: “Iedereen is vanaf het begin zeer positief over de Xbox geweest, dit hebben we alleen al gemerkt aan de reviews, de prijzen die we in de wacht hebben gesleept en de verkoopresultaten. We willen ervoor zorgen dat de aankoopprijs geen obstakel is voor de Xbox experience.”

Een soortgelijke prijsverlaging is eveneens aangekondigd in Australië, waar de prijs werd teruggebracht tot A$ 399.
    Joep Peterse, inkoper bij Dixons: “We zijn erg blij met de aangekondigde prijsverlaging voor Xbox. We verwachten hierdoor een spectaculaire stijging in verkopen. Het geeft aan dat Microsoft de signalen in de markt scherp in de gaten houdt en daar direct op anticipeert”.

Sinds zijn debuut wordt de Xbox in vergelijking met andere consoles genoemd als de beste gaming experience die verkrijgbaar is. De Xbox is een console waarbij tegelijkertijd de meeste games worden aangeschaft; in Engeland lag dat aantal op 2.8 nadat hij twee weken op de markt was, aldus ChartTrack. In de VS ligt dit aantal zelfs op 3.9, volgens NPDFunworldSM , dé bron voor verkoopcijfers in de speelgoed- en gamesbranche in Amerika. Xbox is daarmee koploper van de nieuwe generatie spelcomputers na vier maanden op de markt te zijn.

Na het debuut van Xbox in Amerika zijn er al meer dan 100.000 stuks van iedere game (meer dan 20) verkocht over de gehele wereld. Bovendien zijn er van Halo wereldwijd meer dan één miljoen stuks verkocht. Dit is sneller dan welke andere nieuwe generatie games ooit. Halo heeft ook een paar buitengewoon goede recensies in Europa gekregen. Het blad Edge bijvoorbeeld heeft het “de lancering van de belangrijkste game ooit voor een console ontworpen” genoemd.

Door de prijsverlaging zorgt Microsoft ervoor dat de Xbox de eerste keus voor alle consumenten wordt.

“Dit is een strategische zet voor de lange termijn die onze partners in de detailhandel, onze 3rd party publishers en bovenal de gamer ten goede zal komen,” aldus Duncan. “De Xbox heeft altijd al verbazend veel waar voor zijn geld geboden en nu zal dat nog beter worden – we bieden de juiste console aan voor de juiste prijs. Het sterkste computerspelsysteem ter wereld en de enige met een ingebouwde harde schijf en breedbandadapter is nu ongetwijfeld de beste keus. Het speelterrein in Europa is genivelleerd, waardoor het nog makkelijker wordt voor klanten om te genieten van de power van de Xbox.”

David Gardner, de vice-president van Electronic Arts, zegt: “De Xbox heeft een geweldige lancering gehad in Europa – een fantastisch product met fantastische games. Het is geweldig dat ze dit doen, zodat er meer klanten kunnen genieten van de Xbox. Bovendien is het geweldig voor de uitgevers, omdat onze games als FIFA World Cup 2002 en Buffy the Vampire Slayer, die alleen op de Xbox kan worden gespeeld, nu een nog groter publiek in Europa kunnen bereiken.”

Klanten die al een Xbox hebben gekocht voor de oorspronkelijke prijs, worden voor hun vroege aankoop beloond met een speciaal dankpakket. Gegevens daarover zullen volgende week op www.xbox.com/nl worden gezet. “We willen de eerste klanten die medeverantwoordelijk zijn voor het Xbox succes, bedanken middels een speciaal pakket” aldus Duncan.
    ;)

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je op die link klikt zie je staan "Microsoft Benelux Persbericht" en deze wordt gehouden in Londen. Wrom? Naja toch goed nieuws

3. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ook op de officiele xbox site :

http://www.xbox.com/uk/

lijkt me nu dus officieel !!!

lees wat de mensen die de xbox voor het volle pond gekocht hebben krijgen !

je kunt er ook al het formulier invullen voor je MS pakket te ontvangen !! (2 games + controller )

het is dus echt waar !!!:+ ;)

Laatst bewerkt: 18 apr 2002
  4. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh yeah! :cool:

5. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    wil de pret niet bederven maar er staat nergens iets over 2 games + controller:confused:

6. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar op xbox.nl daar staat echt aangegeven dat microsoft jou 2 games aanbied en een controller.

YES!!!!

7. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Wel kut dat op dit moment alleen de volgende games in aanmerking komen om gratis te krijgen:

Halo;
    Rallisport Challenge;
    Project Gotham Racing;
    Amped;
    Oddworld: Munch's Oddysee;
    Dead or Alive 3;
    Bloodwake;
    Fuzion Frenzy;

8. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    Eh sorry te vlug gelezen :D :D :D :D }:]

9. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ja staat nu ook op xbox.nl....hahah 30 minuten geleden nog niet, maar goed ik ga mijn formulier nu al invullen, omdat er 2 games bijstaan die ik wil hebben in het lijstje wat er nu staat....hahaha;)

WOWWW MICROSOFT en XBOX GAAN ZWAAR RULEN NU !!!

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    posted

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hehe LOL
    posted too !!
    me so happy now !! :+ ;)

12. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    toch goed dat ze de hardcore koper tegemoet komen :)

13. Yaz

Yaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD GVD. die pagina is niet meer beschikbaar!!.. ik wil mijn 2 spellen :mad:

Njaa.. straks nog maar proberen..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    /me vind het vaag dat hij nog geen persbericht binnen heeft gekregen

15. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat registratienummer eig. op de doos

Can somebodey ordeer a Warhog? (eeh please help me!)

mzzl Munchje

16. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de pagina nu heel druk bezocht wordt ! haha
    maar gewoon blijven proberen, mocht je een keus kunnen maken uit het lijstje games wat er nu op staat dan kun je gelijk een formulier invullen en versturen, anders moet je op 26 april even terug gaan naar de site, dan staat er een uitgebreidere lijst games waaruit je kan kiezen !

GVD ik word hier wel zo ontzettend GEIL van...haha ja echt ben erg blij met deze tactische move van MS !!

17. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    nummer staat onder op je xbox....Serial No. die moet je hebben !

18. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of er voor 26 april nog een beetje gave spellen uitkomen?? :confused:

Ik wil iig DOA3 hebben, maar ik weet nog niet welke ik dan nog meer wil. Iemand die zich wil wagen aan een voorspelling van een complete lijst zoals die vanaf 26 april te zien zal zijn ? :D

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Oh, ik heb net in al mijn enthousiasme een nieuwe thread geopend, maarja. We zijn allemaal erg blij nu natuurlijk!!

Het staat dus ook op http://www.xbox.com/nl/news.htm

---------------------------------------
    Mazzel!

Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.

Hoe meld ik me aan?

Ook dat is simpel. Bezoek deze site opnieuw vanaf 26 april 2002 en download het aanvraagformulier, vul de vereiste gegevens in (naam, adres, games die ik wil, enz.) en verstuur het per e-mail naar: xbox@msdirectservices.com. Is dat simpel of niet? Dit is dus allemaal mogelijk vanaf 26 april, dus vergeet niet deze site dan weer te bezoeken.

We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge!

Veel plezier!
    -------------------------------------

Zou Bill Gates het licht hebben gezien? Of is het een duister plan om bij iedereen een Xbox te hebben staan zodat hij straks stiekem bij iedereen en de woonkamer kan kijken en ze ook nog hypnotiseren! Ach, who cares! 2 games en een controller, dat cares! Nu maar eens gaan bedenken welke games dan...

:cool:

(edit)

Ik heb na wat rekenwerk dus effectief dan 153,- euro voor mijn Xbox betaald! Ik heb namelijk met de Mediamarkt een hele goede deal gesloten, ik heb de Xbox voor 333,- omdat ik gelijk 2 games kocht. Haal daar nu de extra korting van (70+70+40) vanaf, en voila! De Xbox is goedkoper dan de PS1!!

Ik heb deze deal namelijk met de Mediamarkt gesloten, niet met MS. MS heeft deze Xbox aan de MM verkocht voor de normale prijs, niks speciaals verder. Microsoft komt nu met een beloning voor de mensen die hun vertrouwen in de Xbox hebben getoond. Ik heb dus net zoveel recht op deze tegemoetkoming als ieder ander.

Ook de Gameshop mensen hebben dus recht hierop. Dus laten we nu alvast zeker zijn dat we dat recht ook zeker wel gaan halen!

Quote:

You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

1 You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
    2 You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.

Laatst bewerkt: 18 apr 2002
  20. Marvin

Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal TOP!!!
    :9 Het water loopt al in mijn mond!!!

Deel Deze Pagina