Oh, ik heb net in al mijn enthousiasme een nieuwe thread geopend, maarja. We zijn allemaal erg blij nu natuurlijk!!
Het staat dus ook op http://www.xbox.com/nl/news.htm
---------------------------------------
Mazzel!
Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.
Hoe meld ik me aan?
Ook dat is simpel. Bezoek deze site opnieuw vanaf 26 april 2002 en download het aanvraagformulier, vul de vereiste gegevens in (naam, adres, games die ik wil, enz.) en verstuur het per e-mail naar: xbox@msdirectservices.com. Is dat simpel of niet? Dit is dus allemaal mogelijk vanaf 26 april, dus vergeet niet deze site dan weer te bezoeken.
We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge!
Veel plezier!
-------------------------------------
Zou Bill Gates het licht hebben gezien? Of is het een duister plan om bij iedereen een Xbox te hebben staan zodat hij straks stiekem bij iedereen en de woonkamer kan kijken en ze ook nog hypnotiseren! Ach, who cares! 2 games en een controller, dat cares! Nu maar eens gaan bedenken welke games dan...
(edit)
Ik heb na wat rekenwerk dus effectief dan 153,- euro voor mijn Xbox betaald! Ik heb namelijk met de Mediamarkt een hele goede deal gesloten, ik heb de Xbox voor 333,- omdat ik gelijk 2 games kocht. Haal daar nu de extra korting van (70+70+40) vanaf, en voila! De Xbox is goedkoper dan de PS1!!
Ik heb deze deal namelijk met de Mediamarkt gesloten, niet met MS. MS heeft deze Xbox aan de MM verkocht voor de normale prijs, niks speciaals verder. Microsoft komt nu met een beloning voor de mensen die hun vertrouwen in de Xbox hebben getoond. Ik heb dus net zoveel recht op deze tegemoetkoming als ieder ander.
Ook de Gameshop mensen hebben dus recht hierop. Dus laten we nu alvast zeker zijn dat we dat recht ook zeker wel gaan halen!
Quote:
You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:
1 You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
2 You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.
Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.
Laatst bewerkt: 18 apr 2002