1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Left-handed games

Discussie in 'Algemeen' gestart door pain of salvation, 10 jan 2007.

  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of er net zo als GOW meer spellen zijn met de left handed optie?

    Right handed vindt ik zo klote, richten duurt veels te lang en gaat kut omdat ik linkshandig ben... Ook een reden dat ik shooters liever op een pc speel...

    Maar aangezien ik GOW heerlijk* vindt spelen, ben ik wel benieuwd of spellen als G.R.A.W, Rainbow Six: Vegas ook left-handed zijn?

    Zag op internet dat meer mensen dit enorm klote vinden, en het gevoel hebben dat de gamemakers ons linkshandige aan het negeren zijn:): .
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero II is voor zowel links- als rechtshandige mensen te spelen, mja dat is wel een totaal ander soort game :+
     
  3. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent tog bijde handen nodig voor gamen? :+
    wat is er anders voor links handigen?:confused:
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk aan richten, wat nu meestal gebeurt met de rechter analoge stick. Voor sommige linkshandigen zou het makkelijker zijn als je dit kon omdraaien.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  5. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben de meeste games zijn functie niet. Ik denk dat je het beste gewoon je aim kan oefenen met de "right-handed" instellingen :p
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    uhu ben zelf ook links.. alleen game al sinds mn 8ste ofzo en heb altijd right-handed gegamed... vind nu links handig gamen wierd
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    same for me, leg je dan bij een PC game je muis ook links (ten opzichte van toetsenboard)?

    trouwens, de hele tijd veranderen per game lijkt me nog het allervervelendst.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    met toetsenbord kan ik met beide handen de muis.. alleen gamen voelt het "natuurlijkst" aan met rechts.. denk omdat met rechts op het uiteinde van het toetsenbord gewoon geen lekkere positie is..
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. Het pijltje van de muis staat ook "verkeerd" om, als je met links 'muist'. (deze kan je omdraaien, daar niet van. Maar dat weten veel mensen niet)

    En daar komt bij, dat je je linker hand vrijwel altijd standaart gebruikt met W A S en D voor de movements.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf ook linkshandig, maa rik heb geen probleem met de besturing voor de rechtshandige. Vind het zelfs makkelijker
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sommige linkshandigen. ;)
    Ik ben ook links, en heb nergens moeite mee.

    Het punt is dat ik wel vaak verlies, maarja, das meer skill. ;)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Post ge-edit :+ ;)
     
  13. boatfreak

    boatfreak Guest

    Je kan die pookjes verwisselen, hardwarematig en ik geloof ook softwarematig. www.llama.com had dat ook gedaan (hardwarematig) ik weet niet hoe het softwarematig moet omdat ik dat niet dagelijks doe:+ (ben rechts;) )
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Call of Duty 3 heeft dit
     
  15. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben ook links, maar heb nooit anders dan rechtshandige gegamed (zowel op pc als console), dus heb het denk ik gewoon aangeleerd. Tot een jaar of 2 geleden wist ik niet eens dat er aparte besturing was voor linkshandigen.
     
  16. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Een topic naar mijn hart. \o/
    Zelf moet ik ook altijd de controls op lefthanded hebben staan. (ik ben alleen wel rechtshandig |:- )

    Spellen met left-handed optie:
    - RB6: Las Vegas
    - CoD 2
    - CoD 3
    - Perfect Dark Zero

    Spellen zonder left-handed opte:
    - Ghost Recon: Advanced Warfighter
    - King Kong
     
  17. basovich

    basovich Guest

    wat is het verschil tussen links en rechtshandig?
    loop je dan bijv. met het rechterpookje ofzo!? lijkt me best kut ook al ben ik links!
     
  18. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt alles precies tegenovergestelde :)

    maar ik ben ook links en speel gewoon rechtshandig zeg maar, zelfde als op pc, muis ook rechtshandig

    gewoon aangeleerd zo te aime denkik, moet er niet aan denken dat ik met me linkerhand moet aimen met de muis, zou dramatisch worden =)
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    draai je controller om :9 en dan de verkeerde kant opsturen :D
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hey barcode das nog geen gek idee, als je dan inverted speelt is het weer normaal :p
     

Deel Deze Pagina