Legacy Of Kain: Defiance

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 9 sep 2006.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ene vraagje hierover.
    Ik ben nu bij Chapter 2: The Underworld bij het gedeelte met de Mist, ik moet in een kleine tijd ergens heen, maar ik kan alleen rondjes springen in dat gedeelte, ergens moet ik naar boven kunnen als ik goed heb gekeken, maar waar?

Of moet ik wat anders doen?

2. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik heb dat spel ook, k zat ook vast, en daarna heb ik hem nooit meer gespeelt:p (zat vast bij 2 denk k)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang geleden voor mij, deze game. Wel helemaal uitgespeeld toen, was nogal een fan van de serie. Ik zou zo niet meer uit mijn hoofd weten wat de oplossing is though, kijk anders ff op GameFAQ's voor een walktrough :)

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    :p

Helaas snap ik er ook niets meer van, ook al heb ik het juiste stukje gelezen op GameFaqs.

5. rieneman

rieneman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor mij idd ook al een hele tijd geleden, vond het wel een pracht game btw! Wat ik me nog kan herrineren is dat je ergens naar boven moest klimmen... en een manier naar boven zien te klimmen/springen/lopen in een soort cilender vormige ruimte. Op het eind als je niet verder kunt moet je gewoon dom voor je uit springen... het gaat dan oppeens verder in een cut scene. Succes!

6. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je misschien ook uitleggen waar precies?

7. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben maar gekapt met de game, heb een hele middag eraan verneukt maar ik vind niets waar ik omhoog kan gaan.

Deel Deze Pagina