1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Legends of wrestling

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xenior, 15 jun 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die deze mindere titel gehaald heeft? Ik ging net of SSX Tricky of Moto GP kopen....en toen hield ik het niet meer uit om te wachten op RAW en heb hem maar gekocht. Zal vanavond posten oftie humor heeft. Enneh....Kane, als je dit leest, heb jij hem eig. gehaald?
     
  2. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    is wwf raw al te koop in europa??
     
  3. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt RAW gekocht i.p.v Moto GP :confused::confused::confused:
    Ai ai ai 8)
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik wil RAW al zo lang dus ik dacht laat ik dan maar even spelen met legends of wrestling. Heb een wedstrijd gespeeld, gewonnen en vind er geen reet aan. Sjippes, heb hem bij de mediamarkt gekocht, weet iemand of je daar makkelijk kan ruilen alstie open is gemaakt? Heb uiteraard de bon nog.
     
  5. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, helaas nog niet.
     
  6. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op mensen:'-( Niemand ervaring met ruilen bij MM?
    *Sjeez, drie posten onder mekaar.....dat kan eig. niet....
     
  7. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon proberen xenior.

    lijkt me niet dat mediamarkt moeilijk gaat lopen doen om een spelletje te ruilen.
    nog nooit problemen gehad met mediamarkt.:)
     
  8. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig kun je overal wel ruilen denk ik, zolang je het kasticket maar hebt.
    Wees er wel snel bij, want bij Bart Smit bvb. kun je maar 24u na aankoop ruilen, terwijl Blokker dan weer 8 dagen geeft... :confused:

    Enne... ruil 'm voor Moto GP, daar zul je geen spijt van krijgen :D
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2002
  9. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was de planning ook maar ze hadden hem niet. Op 2 had ik SSX Tricky staan, hadden ze ook niet. Op 3 had ik 007 staan (ik dacht nl. dat ik moest ruilen)hadden ze ook niet. Anyways, even wat reclame voor MM, kreeg gewoon m'n centjes terug.:)
    Nog even een kleine waarchuwing voor alle worstelfans(die 3 mensen in Ned.:D) koop Legends of Wrestling niet!!!
    Ongelooflijk wat een suf spel. Simpele graphics, traag, komt echt niet vooruit+enz.:+ Jammers.
    Moto GP, hier kom ik!;)
     
  10. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    I see :)

    Da's tof!

    Zo horen we het graag :D
     
  11. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nooit echt gehad met wrestling-games op alle consoles vond ik ze er maar maf, nep en langzaam eruit zien...
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er zijn wel degelijk goede Worstel spellen geweest.. Alleen is het met deze (net zoals met wel meer spellen) zo dat je wel van worstelen moet houe wil je het spel leuk vinden.. Als je tennis een but-sport vind koop je ook niet snel een spel daarvan.. (bij mij is dat voetbal).. Jammer genoeg heb je wel een beetje gelijk over de laatste generatie worstel spellen.. die maken hun beloftes veelal niet waar.. LofW heb ik geprobeerd, vond het dus zwaar bagger.. Ook omdat het net lijkt of je met kleipoppetjes zit te spelen.. Heb mijn hoop maar gevestigd op Raw, ondanks zijn tekortkomingen..
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind WWF zwaar koel, is jeugdsentiment.:) Maar deze game suckte echt te erg, zelfs voor mij. Heb Moto GP gekocht, dat was een toffe actie, bruut spel.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ah.. ben dus niet de enige worstel liefhebber...
    Vond het echt jammer van LofW maar ja.. goed is ie niet.. hoewel het wel tof is om met gasten als george, hawk & animal etc te spelen.. Maar ok, dat maakt het nog steeds niet een goed spel.. ..
    Wachten op RAW...

    WAAROM DUURT DAT ZO LANG!!!!!!!???? =( =( =( =( =( =(
     
  15. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, RAW wordt wat beter maar echte uitkijken is denk ik naar RAW2. Daar hebben ze de klachten van RAW een beetje verwerkt. Helaas kan ik over 1 nog geeneens oordelen...
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    denk dat ook.. hoewel ik wel raw1 ga kopen.. En misschien wrestlemania X8 op de cube :)
    maar voor raw 2 en WX8 wil ik RAW 1.. grumble...
     

Deel Deze Pagina