1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[LEGO] Het Lego-topique

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 16 jan 2014.

1. Yellow 13

Yellow 13 QOTY 2019 XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3.188
    Wij gaan voor die ekte.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3.072
    Is goed man. Betaal je lekker drie keer de prijs voor 99% dezelfde kwaliteit. Heb genoeg echte Lego dus kan ik met vertrouwen zeggen. Be my guest.

Maar ff zonder gekheid, wat maakt het jullie uit waar wij mee bouwen?! Voelt een beetje als van die flappies die alleen maar Hertog Jan bier drinken en mensen die Heineken willen dan minder vinden en shit. Blind ga je het verschil niet proeven vriend. Mja, als jullie je daar prettiger bij voelen :+

Gerjan vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

Reckuuza #KEEPXBWALIVE

Leuk Bevonden:
    9.705
    Maat er zit wel echt een verschil tussen fucking Lego zelf en al die andere troep. Ik snap wat je bedoelt hoor maar ik zou t echt niet willen bouwen als het geen originele Lego is. Maar whatev, gooi het in dit topic. Have fun.

Killamonkey vindt dit leuk.
  4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.424
    Gesponsord door ons allen

5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    2.415
    Haha nerd

Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    99
    Ik durf te wedden dat je het verschil niet merkt als je de goede merken pakt. Maar goed, ieder zijn ding. Het gaat mij ook om de lol van het bouwen.

7. Reckuuza

Reckuuza #KEEPXBWALIVE

Leuk Bevonden:
    9.705
    Ah ja sowieso hoor. Maja dude Lego gewoon altijd origineel. Golden rule imo maar als je er net zoveel plezier aan hebt shoot natuurlijk!

Deel Deze Pagina