1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[LEGO] Het Lego-topique

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 16 jan 2014.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhm, ik gok dat die bij Intertoys oid vandaan komt.
    Paar jaar geleden al gekregen.
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Foto!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat was altijd het kutte aan LEGO, je had één vriendje die grotere en mooiere dingen had. :mad:
     
  4. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Dat weet ik nog wel, super vet was dat!
     
  5. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Aantal jaar geleden ben ik ook weer begonnen met LEGO kopen en buiten alle LEGO van mijn jeugd is dit nu mijn 'volwassen' collectie:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zieke verzameling, wat is die kerst(?) collectie, ziet er een beetje zoals vroeger uit. Trouwens die starwars dingen zijn groot of lijkt dat maar zo, dat ding op de 2 poten lijkt gigantisch.

    [​IMG]
    Deze collectie vond ik zo vet, heb alleen een paar kleine dingen. Ook met die maya's erbij.
     
  7. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Die serie is inderdaad gaaf. Heb daar ook wel wat van maar helaas niet alles.

    Sinds 2009 komt er elk jaar 1 kerstset uit: http://brickset.com/browse/themes/?theme=Seasonal&subtheme=Winter Village

    En sommige van de Star Wars sets zijn wel redelijk groot maar niet zo groot als je denkt. R2 is bijvoorbeeld 32cm hoog, AT-ST en Death Star zijn 42cm hoog, At-AT is 30cm hoog, Sopwith Camel (vliegtuig) is 50cm breed en 40cm lang.
     
  8. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet die kerstlego! Zijn vast veel waard
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die VW Van wil ik ook nog graag een keer hebben. Ik vind Technisch Lego wel toffer, maar die sets vind ik vaak net wat te groot om als display neer te zetten.
     
  11. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Die VW van is echt heel tof, iedereen die m ziet is er echt over te spreken. Of ze nou van lego houden of niet :)
    EN! De Mini Cooper is er nu ook he ;) heb al meerdere hints gegeven voor mn verjaardag, hopelijk heeft het gewerkt :p
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Leuk topic dit :) Heb vroeger echt enorm veel lego gekocht, al hield ik het vrijwel volledig bij Technisch Lego. Kon je echt de gekste dingen mee bouwen. Vriendje van me had ook zo'n programmeerbare robot. Was hem zelfs gelukt om met Lego een simpele werkende printer te maken. Niet volledig vreemd dat hij inmiddels aan een master werktuigbouwkunde bezig is :p Is ook een van de weinig dingen die ik nooit weg zou doen. Staat allemaal opgeslagen in boxen voor het nageslacht.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik heb deze jongen inmiddels thuis staan op een mooi plekje:

    [​IMG]
    _O__O_
     
    Sjorrit vindt dit leuk.
  14. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Star Wars lego, ik begin er niet aan. hele vette dingen en blijf altijd ff extra nadenken als ik weer een nieuw ding zie, maar als ik één zo'n ding koop, wil ik een hele Star Wars collectie. Vind t wel genoeg zo :+
     
  15. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hebben jullie de Lego Movie gezien? ik vond hem onverwachts leuk!
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Toevallig van het weekend een stukje gezien. Zeker coole film!
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond het geweldig hoe ze in zo'n debiele kinderfilm nog een moraal weten te verwerken die prachtig slaat op hoe wij met Lego spelen. Mijn mond viel wijd open voor het einde!

    En hoe ze over die artefacten spreken. The Scepter of Q-tip and the Poleesh Remover of Naïl:



    8)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Everything is awesome!
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja inderdaad ik had precies hetzelfde :) echt heel tof einde en kreeg ontzettend veel zin om weer dozen te kopen (damn you marketing!!)
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Lego Movie was zeker tof! Hoe verder de film geraakte des te toffer ik hem vond, iets wat ik bijna nooit heb met films :) Einde was idd ook genius.
     

Deel Deze Pagina