Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 13 jul 2004.

1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon geen andere thread vinden dus ik post maar. :)
    Ondertussen is er een nieuwe wallpaper en een nieuwe trailer uitgekomen. :)

Klik hier voor de trailer

Klik hier voor de wallpaper

De nieuwe trailer zien we hoe Larry, niet Larry Laffer maar zijn neefje Larry Lovage, een versierpoging doet bij de rondborstige Barbara Jo Bimbo.
    Jammie! :+

Dankje. :)

Laatst bewerkt: 13 jul 2004
  2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ==>verplaatst naar games forum.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Ik wel

Maar je hebt gelijk, er was nog geen bespreek de game thread :)

Ik verwacht er iig wel veel van, als larry fan zijnde :) Kan niet wachten!

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ben echt benieuwd, er zijn te weinig adventures op de xbox. Monkey Island moet terug komen!

5. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk worden :)
    Heb deel 1 bij m'n neef gespeeld:)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Larry was altijd een van de leukste point&click adventures.Ik ben benieuwed hoe ze dit in 3d omzetten.

Ik hoop echt dat hier weer de Larry humor inzit die was altijd _O_

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook! Monkey Island rulez (vooral deel 3!). Deze Larry game houd ik wel in de gaten, maar ik weet niet of ik 'm ga kopen. Het meesterbrein achter de voorgaande Larry games werkt namelijk niet meer mee! :mad:

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had ergens gelezen dat Al Lowe wel mee deed? Toch niet dus? Jammer, dan ben ik echt bang dat dit echt slappe humor wordt.

9. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De grootste blunder die je kunt maken is een icoon als main character vervangen door een ander personage. Zoals dus bij MGS 2 het geval was. De grootste kritiek was dat je speelde met de homo Raiden en niet met Snake (wat de verpakking wel deed denken). Ook al is het een neefje van Larry, het wordt toch niet meer eenzelfde game. Hoe kunnen ze Larry er niet in stoppen?
    Idioten....

10. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, _O_ Monkey Island _O_ ! Idd deel 3 was toch wel het leukst. Lucasarts moet zich schamen dat ze de Full Throttle en Sam & Max vervolgen hebben gecancelled, om dat goed te maken moet er een nieuwe Monkey Island komen :D

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Hier zit ik ook naar uit te kijken....eindelijk weer een adventure...ik hoop dat ze het goed hebben gedaan en niet zoals myst 3 die er vet uitzag, maar in vergelijking met de vorige delen wel heel erg simpel was......En idd Lucas Arts moeten zich schamen dat ze FT en S&M hebben gecancelled....misschien dat toch een nieuw deel van monkey island of grim fandango.......of adventures van Discworld....
    Maar eerst even wachten op Larry....please let it be good..

12. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grim Fandango :9 ! Ook al zo'n vette game. Gasten die die game nooit hebben gespeeld, huur die shit ff bij je lokale bieb, samen met alle games die in dit topic staan en speel ze binnen een week ff uit(wat meteen het nadeel is van dit genre :'-( )

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Grim was heerlijk! Viva la Revolucìon! Fantastische game, echt jammer van die spellen dat je ze na 1 keer spelen eigenlijk niet meer kan spelen. Trek wel om het jaar nog wel eens een oude Monkey Island uit de kast, toch weer heel vet. Of Police Quest8).

14. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, das die taalcursus waar je die commando's nog moet typen "open door" "look around". Hoe vaak ik wel niet met mn vrienden "f*ck you motherf*cker" enzo had ingevoerd en toen stond er iets van "i'm not gonna do that" toen vonden we dat hilarisch 8)

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja echt8). Heerlijk, of bij Larry 1: Close fly8). Damn ik denk dat ik hem morgen weer ga spelen :D.

16. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, Monkey island is mijn meest uitgespeelde spel, toen ik nog klein en jong was.

17. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    en, ook die oude kings quest.... ach wat heb ik veel met die spellen mee gemaakt in mijn jongeren tijden, goeien oude tijd.

18. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een klassieke gamers hier, niemand die aandacht besteed aan een game met Larry in de naam, schandalig. Ook al wordt ie veel minder dan de vroegere delen :{

19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om er op terug te komen......In de nieuwe PU staat waarom Sam & Max 2 gecancelled is, het zou niet het juiste moment zijn om die game uit te brengen.....

20. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik deze draad maar weer eens oppakken!

De game is inmiddels uit en wou ff vragen aan degene die m hebben wat ze ervan vinden!
    Ik heb m zelf ook en ik vind wel lache spel (mooie dames vooral :9 ). haha

Deel Deze Pagina