Ik sprak afgelopen middag met m'n leverancier (ik verkoop Xbox in 's-Gravenzande) en die kon mij vertellen dat er 14 Maart maar 500 starters pakketjes zijn.... Als Microsoft dit doet zijn ze niet echt slim bezig of wel?
ik ga het toch nog niet bij de launch kopen, dus voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit. Maar het zou niet echt slim zijn van M$, want 500 is wel heel weinig.
Je kunt straks je starterkit ook gewoon via internet bij Microsoft bestellen (vermoedelijk www.xbox.com/nl/live/now.htm ), net zoals je 'm nu al in Engeland, Frankrijk en Duitsland kunt bestellen. Daar heb je geen dealer voor nodig (maar wel een creditcard).
Ik ga 48 uur van te voren voor de (In welke winkel verkopen ze het eigenlijk?) in een slaapzak liggen..
FF een off-topic voor Mac alleen, ik woon net zoals jij in het Westland, maar maak jij ook gebruikt van Kabelfoon, ik ben namelijk bang dat Xbox Live niet zal werken, hoe ga jij dit aanpakken?
Zelf heb ik het duurste pakket van Kabelfoon daarmee moet je het redden, mocht ik het niet redden neem ik adsl...
500 pakketjes voor heel NL :{ dat zou wel een gigantische blooper zijn van MS, ik denk dat dit slechts een achterlijk gerucht is. Want minstens(hoop ik) 1 op de 3 xboxers gaat online ermee, en hebben wij in nl dan maar 1500 xboxers i don`t think so, dus ik hoop voor MS dat ze wel ff wat meer pakketjes droppen in NL zodat er niet al te veel boze gamers komen
500 Daar geloof ik echt niks van. Waarom zou MS dat doen dan kost het ze meer geld aan reclame en al die dingen als dat het ze opleverd. Niet handig dus.
dan maar bestellenvia internet, en ze zullen echt geen 500 stuks voor nederland hebben misschien heb je het verkeerd gelezen, is het niet voor noordwijk z.h. alleen??
ja, ik dnek dat dat het is Lambert. maar ik hoop echt niet dat dat zo is! want anders heb ik hem (natuurlijk) weer niet.
Ik heb hem gereserveerd bij Topgames, Intertoys, Bart Smit en Free Record Shop. Maar ik zal niet bang zijn dat ik er geen eentje krijg, ik heb namelijk bijna een creditcard. En mocht dit waar zijn, dan koop ik hem gewoon via mijn nieuwe cc. Maar ik MOET EN ZAL Xbox Live op 14 maart krijgen! En 500 is wel erg weinig, weet je zeker dat hij dat niet voor dat ene filiaaltje bedoelde? Waar hij dat vandaan heeft...