Lelijker beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DaKillaBee, 27 aug 2002.

1. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een 71 cm breedbeeld tv van het merk finlux. Weet iemand toevallig hoe het komt dat ik veel meer kartels zie dan bij mijn 12 jaar oude tv met alleen een coax ingang. En zou dit probleem zich oplossen met een Adv. scart cable. Ik sluit hem nu aan met de standaard scart cable. Tevens heb ik bij mijn tv aan de randen van personen of voorwerpen en soort hele kleine diagonale streepjes (ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijven). Dit heb ik voornamelijk bij dvd's en bij de kleur rood of groen (vel) is het het ergste. Bij b.v. enclave ziet het groene crosshairtje er niet uit.

HELP!!!

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe tv kopen, dat krijgen al die oude toestellen.:cool:

3. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch dat ik een week oude 71 cm breedbeeld tv heb. Eerst kijken dan zeiken...

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    eeuhm, finlux??

5. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    make that 2 [​IMG]

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ja, finlux, daar heb ik ook een tv van, 55cm. Alles is prima, misschien moet je je kabeltjes checken:confused: vet goedkope tv's he:D
    die gast van de winkel zei dat het een kruising was tussen nokia:confused: en nog iets, phillips ofzo, en nog heleboel andere merken...:{

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Kartels gaan niet weg door adv. scart, kleur wordt mooier, zekers te weten, licht/schaduw maarreh...bout! Echt een strak antwoord krijg je niet van me, kzou wel sowieso die adv. halen, is echt wel de moeite waard. Naja, goeie vraag voor Tipex ofzo.:)

8. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Kartels gaan wel weg, ligt eraan welke hij bedoeld. :)

De jaggies gaan niet weg, maar die bewegende, trillende lijntjes die je rond de 3D objecten te zien krijgt met de standaard kabel worden wel weggewerkt. :)

9. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het maar als je die Finlux van je pa krijgt omdat je de server van zijn zaak heb gefixt vind ik het wel kick... Een 71 cm breedbeeld van €350,- met 5 jaar garantie vindt ik toch wel vet.

10. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een advanced scart gebruiken, deze op de RGB SCART IN aansluiten. Dan wordt je beeld 100% digitaal doorgeven waarbij iedere apart wordt doorgegeven, als ie het dan nog niet goed doet is je beeldbuis niet goed afgesteld en gewoon even terug gaan met je TV.

De beeldbuizen van Finlux worden gemaakt door Philips, net als 90% van de andere merken trouwens. Philips is werelds grootste beeldbuis fabrikant. Sony maakt ook goede beeldbuizen, maar deze verkoopt ze niet aan andere merken dus die zitten alleen in Sony televisies.

11. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker ben je dan een breedbeeld van 71 cm voor 350 euro, dan weet je dus al hoever het is, kan nooit goed zijn. 'k bedoel, ik betaalde voor mijn LG 55cm Flatron bijna 500 euro.
    Lijkt me duidelijk, koop een bekend merk

12. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nou zoals jprommen al zei is de monitor van Philips. En dat is echt wel goed. Het is overigens ook zo dat ik de enige ben die echt goed die diagonale streepjes zie. Dus misschien ben ik wel errug miereneukerig

13. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel een 50 HZ tv zijn. Ik had ook bijna een keer een finlux gekocht maar hij was 50 hz toen heb ik het maar niet gedaan. 100 HZ is toch een veel mooier beeld.

14. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    100 hz gaat toch kapot van games ?

15. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hij pakt 60 hertz. dus het is geen 50 hertz. toch???

16. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff op de achterkant ofzo of je ergens het type nummer kan vinden.

17. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is voor 90% opgelost door de adv. scart cable...

Het ziet er nu echt vele malen beter uit. Tekst bij enclave is nu gewoon normaal te lezen en die diagonale streepjes zijn bijna helemaal weg....

18. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer gaat 100hz verrot van games?? Heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me erg sterk. Staat volgens mij ook niet in de handleiding van een menig spelcomputer vermeld, dus lijkt me zeer sterk

19. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarvan gaat het niet kapot hoor ...
    Maarja ben blij dat het probleem waarschijnlijk is opgelost!

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat probleem waar de topicstarter het over had heb ik ook soms een beetje last van. Ik heb een Philips 28PW8506 (breedbeeld, 71 cm, 100hz, enz...) en als ik hem net aan heb staan heeft hij er soms een beetje last van (in tv programma's dan!). Maar het gekke is na 5 minuten heeft hij er heleemaal maar dan ook helemaal geen last meer van! Heel maf, net alsof hij eers tff moet opwarmen!

Ow ja, voor die zeikers die zeggen dat ik een goedkope tv zou hebben, ik kan jullie verzekeren, DIT IS ABSOLUUT NIET ZO!!

Deel Deze Pagina