1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lengte link kabel

Discussie in 'Games' gestart door Beowulf, 12 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, wie weet hoe lang de officiele link kabel is van de Xbox. Het staat nergens vermeld op de verpakking. En wie weet hoeveel een crossover kabel kost van ongeveer een meter of 5 á 6. Want die doet precies hetzelfde heb ik begrepen.
    Ik wil dus LANen maar mijn UTP kabel is nét te kort en mijn router begint ook al aardig vol te raken trouwens.
     
  2. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    De officiele link cabel is ongeveer 5 meter, maar ik zou als ik jou wat voor een crossover kabeltje gaan, die zijn langer en goedkoper ;)
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    en goedkoper is ook veel goedkoper. De offieciele is iets van 30 euro. ik heb een andere kabeltje van 5 meter en die is 10 euro.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    zie deze thread alles over kabels hoe langer de kabel hoe langer het duurt voor het signaal over is ... maar alles is relatief ... ;)
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahahaha.... gekke Fardo... 8)

    De link kabel mag maximaal 110 meter lang zijn en dan merk je in het geheel geen vertraging...

    Maar als je al een router hebt kun je m.i. beter de andere Xbox met een straight kabel via de router aansluiten. Dan kun je die kabels namelijk ook nog gebruiken als je eens drie of meer Xboxen wilt aanlsuiten.

    Deze gaat nu dicht... Verder in het bovengenoemde kabeltopic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina