Moet je dit doen? En zo ja hoe vaak en helpt het het vastlopen verminderen? Mijn xbox is inmiddels al een jaar oud (vandaag is z' n verjaardag dus ik wou hem een cadeau'tje geven )
je kan toch zo van die speciale cleaning cd's kopen met een borsteltje derop je hebt er ook met een vloeistof en dat is nog beter denk ik
Als je hem wilt schoonmaken doe het dan niet met een cd-lens cleaner, maar met een dvd-lens cleaner.. Gewoon ff kleine tip... Maar je hoeft hem niet schoon te maken als ie geen kuren heeft, gewoon laten dan kan je ook niks stuk maken
dacht dat het misschien wel goed was; preventief stof ruimen. Toen ik nog veel Morrowind speelde kon ik de neiging bijna niet onderdrukken, maar hij loopt nu nauwelijks nog vast dus wacht ik wel af totdat hij raar gaat doen.
Maar ik heb ergens gelezen dat als je zoiets gebruikt de lens daardoor kan beschadigen? Of is dat niet waar?
Je moet maar zo denken het spul is ervoor gemaakt, maarrrrr zorg wel dat je aanwijzingen op de verpakking volgt. Nu zeg je natuurlijk "Ja Duh!" Maar het is echt ongelooflijk hoeveel mensen bijvoorbeeld bij videorecorders de complete koppen verneuken door de reinigingsband direct 10 keer achter elkaar te gebruiken ipv gewoon 1 keer. Die lui zijn volgens mij van mening dat als het 1 keer moet, je het net zo goed 10 keer kunt doen, want dan zal dat zeker wel helemaal goed zijn
ik heb een cd-lens cleaner gebruikt, en hij werd wel iets beter, maar nog steeds liep hij om het half uur vast... toen heb ik hem maar opgestuurd... wat is trouwens het verschil tussen een dvd-lens en een cd-lens cleaner?
Ik denk dat het verschil is dat het voor andere lensen zijn,die 2 lensen zullen wel niet hetzelfde zijn.....
Nee, doh!! Een CD-speler is toch een heel andere techniek dan een DVD-speler.. VAndaar dat die CD-lens cleaner weinig nut heeft gehad
Als je niet zo'n cd gebruikt met borsteltje erop, moet je de xbox dan niet openschroeven, en dan ben je gelijk je garantie kwijt!! Ik zal het wel fout hebben, omdat de makers ook niet stom zijn, maar toch.
Dat lijkt me dan wel ja, ik heb zo'n cd lens cleaner en dat werkt goed. Dus bij de dvd lens cleaner zal et ook wel goed werken.