Let op! "Bron van xbox.com" Zelf ben ik een enorme freak van xbox live dus mij vind je op echt heel veel forums wat betrekking hebben met xbox live en nu kwam ik eens op de site van xbox.com en zag ik dit staan dus we zijn gewaarschuwed. P.S sorry als ik veel spel fouten heb ken er niks aan doen ben al een anderhalve jaar niet meer naar school geweest vandaag pas me eerste les dag gehad ik probeer altijd mijn fouten dus ook direct te verbeeteren en alles wat ik type zal je geen comma's of punt tegen kommen sorry hier voor
hehehe onderhoud komt wel vaker voor ... Dit hebben ze vorig jaar ook gedaan voor de release van xbox live 2.0 ... ik verwacht in maart en april nog een paar van deze korte time outs ... Ik vermoed dat Microsoft deze update doet om een paar lekken te dichten Bij de migratie naar Xbox Live 2.0 was deze een dag down ... (volgens mij)
1 Dag? heb je dan wel zoveel % van de xbox live perjaar/permaand bedrag terug gekregen? want ik heb et eens een keer gelezen in de regelement dat je op downtime recht heb om 0.X terug kunt krijgen en JA ik heb dat kreng helemaal doorgelezen
tja je moet et er voor over hebben mischien hebben we morgen een heel anderen xbox live dan gewent zijn of mischien zijn we er morgen een stap dichterbij dus is toch nou leuk ik heb et er wel voor over
alleen als het niet van te voren is aangekondigd ... dit was een maintanance window NB geloof me xbox live 3.0 is nog niet klaar ... komt in april/mei of juni .... ik denk juni omdat men het waarschijnlijk gaat aankondigen tijdens E3 Deze update gaat weer enkele dagen down tijd kosten... dit is wel een van deze dagen
boeid mij niks ik zit echt Veel te wijnig op live had ik het maar nooit gekocht 2 uur per maand is mijn gemiddelde Vrouwen kost zo veel tijd
Zo ver wat ik heb gehoord is MS verplan om dit ook de gaan aankondigen op de e3 dus dit zal als et echt waar is dit gerucht zullen we dit dan ook wel in heel veel xbox magezine's zien en op dvds van de e3 van heel veel site maar laten we maar niet zo hopen je weet maar nooit wat MS verplan is net zoals the night of live dat was er ook op eens BOEM en het leeft dus laten we lekker afw8ten maar hoe eerder hoe beter
Hopen dat je dan wel muziek kan dowloaden naar je xbox. Steeds maar CD lenen van de bieb is ook niet alles.(ik heb een Thompson CD-Drive)
Wat maakt het nou uit als Xbox Live paar uurtjes down is voor onderhoud? Een paar doen alsof de wereld vergaat :{ Moeten jullie niet naar school of werk? Ik kan overdag doordeweeks nooit op Live dus ze doen maar.
Re: Let op! "Bron van xbox.com" je hebt gelijk ikan niet connecten, schrok me wel ff de ***** maar toen las ik dit op het forum.
Re: Re: Let op! "Bron van xbox.com" Ik had net hetzelfde voor. Maar, het is nu bijna 3u later en ik kan nog altijd niet connecten. Kan iemand hier laten weten als het terug werkt??
Re: Re: Re: Let op! "Bron van xbox.com" Volgens xbox.com zou de Xbox Live service nu up en running moeten zijn.
Ik kan er dus echt niet meer op.... Normaal is het geen probleem, maar ineens zijn er allerlei problemen met de dns-settings. (hoewel ik er niets aan veranderd heb!)
weksaamheden kunnen langer duren dan geplanned ... Ik kan het nu nog niet testen.... als ik straks thuis ben ga ik het wel even testen