Ik ben opzoek naar een multiplayer game (split screen 4x) dat je gewoon snel kan spelen, simpel en leuk is. Misschien beetje de Nintendo soort games. Ik dacht zelf aan Crash Nitro Kart. Wat vinden jullie van dit spel en welke spellen zou je anders aanraden?
Kung fu choas is met vriende wel lache. Je heb ook nog fusion frenzy maar die vind ik zelf wat minder. Crash nitro kart scoort niet zo hoog in reviews. Maar het is natuurlijk wel grappig met vrienden.
Crash Nitro Kart kost maar 16 euro... ik lees inderdaad dat hij niet zo heel hoog scoort maar ik hoef er ook niet dagen mee te spelen. Vecht spellen vervelen mij al snel helaas Heeft iemand nog ervaring met de multiplayer modes van Sonic Heroes?
Halo is makkelijk op te pakken hoor en dat zorgt ook echt voor spektakel. Crash nitro kart heb ik zelf gehad en is wel een leuke game als je van dat soort games houdt. Wel heb je het probleem dat als je het zelf veel speelt dat je dan veel beter bent.
Waar is Crash nitro 16 euro dan Waar kan je trouwens Fuzion Frenzy halen ergens of Kung Fu Chaos Ik zie die games nergens
timesplitters 2 kan ik ook aanraden. kan met aantal vrienden op de bank leiden tot een zeer mooie avond
Ik heb ook Halo alleen vinden de vrouwen dat minder, die houden meer van lieve, simpele en toch gemene (elkaar plagen) spellen.
Jup, ik heb er al 120 uur inzitten(waarvan 20 uur single player) Echt geweldig!(wel voor de Gamecube). Maar ik denk als je vaker met vrienden speelt moet je toch een Gamecube overwegen(Mario party 4,5, Super smash bros.melee, Mario kart, Super monkey ball 2, wario ware etc. )
Lol Ik zit de laatste tijd er ook weer aan te denken om een cube te kopen heb hem 1 jaar geleden verkocht maar nu er steeds meer leukere multiplayer games uitkomen heb ik toch weer zin om met vrienden bijv mario kart te spelen
fuzion frenzy is wel need met zn allen als je al wat op hebt enthey guy game als je in amerika woont of importeerd
Ik zou Mashed kiezen. Heb zelf krom gelegen van de melige situaties en de physics maken de acties ook cool, vooral met de mortieren e.d. . En leuk om je tegenstanders een ravijn in te beuken .
hierboven is ie al een paar keer genoemd, maar in multiplayer is MASHED een geinige game. maar stel je niet veel voor van de game in single player. het is echt puur bedoeld voor met meer spelers.