Ga naar deze site: http://www.ebaumsworld.com/simgame.shtml Het spel gaat Sim Girl ik heb het een tijdje geleden ontdekt en het is ongelofelijk leuk!!! Je moet een meisje proberen in bed te krijgen. Eerst dates doen enzo echt heel leuk. Ga gewoon naar de site en begin. Nadeel: je kan niet saven. Je vindt zelf wel hoe het kan! Een tip: alles wat ze zegt(bv favoriete film enzo) schrijf je best op wanter later in dates kan ze dat eens vragen! Zeg maar wat je ervan vindt, ik persoonlijk vind het heel leuk!
Eum tis gewoon een leuk spelletje? Btw als je zover geraakt om haar te kussen krijg je een ongelofelijk cool muziekje! En reageer niet offtopic als je het spel niet eens geprobeerd hebt! Gvd fuck mijn thread eens niet up. Neem je tijd en je zal het ZEKER leuk vinden.
Ah TOCH iemand!!! Als je kan kussen is dat zo'n cool muziekje. En op het einde...Uw ultieme goal... WINK WINK
Spel is echt saai Ik ken trouwens wel een mooiere variant, die er beter uitziet: www.spelletjes.nl/spelletjes/game.php?id=92
Ik heb deze al uitgespeeld best wel lache maar echt het duurt lang voordat het je lukt om haar in bed te krijgen.
Klopt ja... Iets TE lang als je het mij vraagt, na een paar "virtuele' dagen ben ik er mee opgehouden..
gruwlijk, ik heb die simgirl van dioga gehaald op het eind kan je der neuken enzo passwoord is tYU2TEb
Ja het duurt wel lang je moet gewoon bier drinken, slapen, bier drinken, slapen, gewichtheffen, slapen.... En dan paar keer gaan... En die link van dioga werkt niet bij mij!!!