Leuke 2player Xbox games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door BigKabuto, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik doe zelf helemaal niks meer met mijn Xbox, dus die ik ga ik aan mijn vriendin geven. Kan ze mooi thuis bij haar neerzetten en kunnen wij samen er zo nu en dan eens lekker mee klooien.

Nu mijn vraag, wat zijn nou echt leuke 2player games voor de Xbox?
    Worms 3D spelen we zo nu en dan eens en die is zeker cool maar er is vast nog wel meer. Ik hoor het graag.

2. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GoW vond ik co-op echt heel gaaf, of je vriendin dat leuk vind weet ik niet

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    ik denk dat hij xbox1 spellen bedoeld; worms 3d voor de 360 bestaat namelijk niet.

Maar Fuzion Frenzy is wel 'n leuke party game die je vriendin vast ook wel leuk vind. Verder zou ik 't zo niet weten

4. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Als je serieus wil gamen moet je voor Halo 2 gaan (als je die nog niet hebt :p)

Wil je een echte party game dan is Dead or Alive echt een aanrader. Met die game is het echt lachen. SSX is ook heel vet

5. Mythe gard

Mythe gard Guest

crackdown :p

xbox geen idee

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zei ook nog zo , Xbox games. Het is geen Xbox 1 mensen, het is Xbox en Xbox 360 :p.

Uiteraard bedoel ik Xbox(1) dus, ik zou wel van lotje getikt zijn als ik mijn 360je zou wegdoen.

En qua platformers? Of games zoals Kingdom hearts? Die mocht ze op de PS2 bij mij graag doen, zijn er soortgelijke op Xbox?

7. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    doom 3 kan coop op de xbox 1 volgens mij maar het lijkt me niet echt hetgeen om gezellig met je vriendin te spelen O-)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nope kan alleen co-op online.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah wacht eens Fable, die heb ik zelf nog altijd. Nooit uitgespeeld.

Ze heeft een tijdje terug toen m'n broer nog een Wii had Zelda gespeeld , vond ze erg tof...Fable heeft er wel wat van weg dus die zal haar vast wel bevallen.

Maar er is ongetwijfeld meer, toch?
    Vechtgames heeft ze weinig mee....
    Meer met games als Worms 3D dus, en misschien Fusion Frenzy ook, afwachten maar .
    Dus inprincipe hoeft het niet persé alleen 2p games te zijn.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de xbox is genoeg kwa andere games! Dus daar zal het niet aan vast zitten! En sommige mensen op x-bazaar bieden er erg veel aan en zullen je wel matsen mocht je er meer dan 1 kopen ;) Zo duur zijn ze ook tegenwoordig niet meer.

11. kaaspeer

kaaspeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gwoon voor een prikkie ergens snes op de kop tikken en de hele dag battletoads spelen \o/

Ik zou ff geen games weten voor de xbox 1.. ik wilde bijna perfect dark zeggen

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Super monkey ball zag ik staan ergens. Op Cube vond ik em erg tof.
    Misschien die eens proberen.

13. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 10 euro kan je al een hoop 2dehands spellen krijgen, dus een echte miskoop kan je nooit doen.

14. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 kan inderdaad best vet zijn

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Threads als deze monden bijna altijd uit in opsommingen. We sluiten ze dan ook meestal. Wij hebben namelijk geen idee wat voor smaak jouw vriendin heeft. Gears of War heeft een prachtige co-op mode, maar is dat wel zo gezellig? Je kunt van arcade games altijd een trial downloaden om het uit te proberen. En van veel echte games kun je ook een demo halen.
    Anyway, ik ga deze thread toch sluiten. Ik zou je willen aanraden om je eens te oriënteren met de reviews op onze frontpage of door eens rond te kijken in de verschillende topics in dit forum. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina