Ik heb nu Halo gekocht, tis wel cool, maar over een klein maandje ben ik natuurlijk toe aan een nieuw spel. Nou is mijn vraag: Wat is nou het leukste spel naast Halo? (geen racegame)
shrek .. lolz .. geen idee .. Wat jij het Leukste vind natuurlijk . Halo . Doa3 lijkt mij daarna vet en natuurlijk PGR ( maar dat boeit jou waarschijnlijk niets )
jsrf lijkt me ook leuk ja .... enne PGR heb ik ook al samen met halo, is ook een erg goeie titel, lang mee zoet. Amped btw ook, en als je THPS 3 nog nie hebt, is ook volgens mij een goeie keus. mzzl Munch and Abe hebben een XBOX !!!!!!!!1 EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb gister de Xbox samen met Halo, DOA3 en JSRF opgepikt. JSRF is van harte aan te bevelen, ziet er superstrak uit (de beste omschrijving is een 3d tekenfilm, de omgevingen zijn 3d maar de karakters zijn getekend, hele coole combo) en speelt harstikke lekker. Het is wel een beetje een vaag spel, je moet er van houden. Geen idee eigenlijk of het fans van Amped (daar vind ik bijvoorbeeld weer geen reet aan) of Tony Hawk echt aan zal spreken. Want het is toch meer een adventure/explore 'em up game dan een skill spel. Maar goed, ik heb zeker geen spijt dat ik hem erbij gekocht heb. Net zo min als van Halo (werelds, ik lag er vannacht pas 3 uur in en moest er om 6 weer uit ) en DOA3 (mooi is niet het juiste woord, stunning is more like it). De volgende game op mijn lijstje is overigens: ISS2 (weet iemand wanneer die uit komt?). Voor wat toekomstige spellen betreft onhoudt dan de naam 'Hunter: The Reckoning'. Begint er super veelbelovend uit te zien en klinkt superheftig.
Ik heb als graphics man weleens bij een demogroep gezeten en ben losjes verbonden met een CS clan. Maar geen van beiden hadden/hebben die naam De enige Death Dealer die ik ken is een comic book... Ik zie trouwens dat je interesse in webdesign hebt...cool...ik doe het als werk (en als hobby ook natuurlijk)
Mjah dat was zo ongeveer vorig jaar toen we dit forum net startte (tering, nu ben ik vergeten een feessie te houden, nu bestaat dit forum 1 jaar en 1 dag ) maarre daar is dus ook XBW.nl uit gevloeid.. Nu ben ik meer met de inhoud bezig dan het design enontwerpen van andere websites doe ik op het moment ook nog ff niet..