Ik ben opzoek naar gratis multiplayer spelletjes die je over lan kan spelen. Dit omdat ik het graag met familie wil spelen en ze beneden geen goede pc hebben staan. Ik zelf heb ookal gezocht op internet maar niks kunnen vinden. Max specs is dus iets als 1 gigabyte pentium 4 en 128-256mb ram geheugen.
een erg leuk multiplayer spelletje maar niet echt geavanceerd is IPCurve, wat over lan kan, moet je maar met google op zoeken. Heeft mij met stel vrienden al een flink aantal uren in het computerlokaal in tussenuren beziggehouden
@Being-xboxed Het is ook wel handig als je een genre opnoemt want dan kunnen wij games uit dat genre geven
@uriel: Ik zal het eens opzoeken Bedankt iig @arnie666: Maakt niet uit. Je moet het gewoon leuk tegen elkaar kunnen doen. Van voetbal tot shooters. van racers tot adventure.
Wolfenstein Enemy Territory. Dat heeft me vele uren speelplezier opgeleverd, en nu nog steeds zo'n uurtje per dag.
Heb je wat meer informatie ? (Ik kan namelijk niets vinden hierover) Ïk zoek ook wat van die spelletjes die je over LAN kan spelen op school enzo Degene die bij ons op school super populair is, is Mini Quake ! Linkje naar mini quake; http://steve.m-h.co.uk/
Hoe de hell kunnen jullie lannen dan onze pc's worden op school in de gaten gehouden blockt dingen, en mensen kunnen zien wat je doet via de hoofdpc
Bij ons hebben ze sinds een aantal maanden een blokproggie erop staan, wordt er helemaal gek van! alles is geblokkeerd, incl xbw en zelf highimpacthalo.org en de plaatjes van google en altavista ook dus moet je heel moeilijk gaan doen om plaatjes voor een werkstuk te zoeken . Maja doom kan je ook gewoon downen
www.runescape.com speelde ik wel vaak vroeger, maar mee gestopt, wegens school, en omdat het lange, lange tijd spelen saai wordt... je moet er wel voor betalen wil je VEEEEL meer kunnen... maar als non-member is er ook wel wat te doen om je tussendoor te vermaken...
Runescape vind ik echt een van de slechtere spellen slecht uitgedrukt hij kan veel meer betere spelen voor zo'n pc die zijn familie beschikt krijgen.
En natuurlijk kan je ook altijd counterstrike spelen over lan. Ik heb op mijn mp3 speler een speciale installatie exe van een lan versie van counterstrike, ook erg vermakelijk
@uriel hoeveel mb is ie? wil je hem op inet hosten komt altijd van pas alvast bedankt Site waar je kan uploade www.megaupload.com / www.rapidshare.com go on go on
http://www.warsow.net/ GTA1&2 zijn gratis op de rockstar website te downloaden (goed zoeken in google).