k en mijn broertje spelen redelijk vaak samen en het is dan het leukst als we dus gewoon bij elkaar zitten. Dat voorkomt een hoop irritatie enzo tongue.gif Maar we spelen nu eigenlijk alleen Halo 2 maar dat begint saai te worden en dan vooral dat ene straat level op aarde vinden we echt fantastisch. Maar ik zoek dus eigenlijk een goed spel om samen met mijn broertje te spelen wat ongeveer de sfeer en het leveldesign van het aarde level in Halo 2 nadert.
Je moet gewoon effe wat revieuws lezen. En dan kan je zien wat je aanspreekt en wat niet. Hier is geen topic voor nodig. Wij weten niet wat jij leuk vind. De dingen die wij leuk vinden kan jij mischien niet leuk vinden. Gewoon wat revieuws lezen.
Kunnen wij niet bepalen, ieder heeft zijn eigen mening. Lees reviews of huur/leen enkele spellen om te bepalen welke je wilt hebben...
Inderdaad. Iedereen zal zijn of haar topper noemen, maar of het jou zal aanspreken is niet zeker. We kunnen immers niet over jouw of jullie voorkeuren twisten. Daarom raad ik je aan om reviews te lezen van games die je leuk lijkt. Bij vele games zitten multiplayer opties. Deze sluit ik dan ook.