Weet niet wat je nog aan een dummy hebt. Voor paar euro koop je nu ook een xbox die een RROD heeft gehad en die niet werkt. Waarde van de dummy lijkt me niet zoveel.
Waarde is wat de gek ervoor geeft. Dummy zou ik nog geen euro voor geven, 360 lampding is wel geinig maar zou ik niet meer dan 25 euro voor geven.....
Hoezo poortjes zijn open? Als ik niets aan mijn console aansluit dan is hij dat toch ook? En om nou een stikker mee te rekenen voor extra waarde.. Kijk op een website hoe duur de onderdelen, lees casing, van een Xbox 360 waard is en zoiets zal jouw console ook wel waard zijn. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd.
Zulke dingen zie je ook bij de Ikea ter opvulling maar veel krijg je er niet voor. Die lamp daarintegen vind ik wel gaaf en heb ik wel oor naar. Afhalen een optie?
Sorry hier moet ik echt om lachen Btw 50 euro voor die lamp, yikes. Zoiets hang je toch enkel in een game room.
Omdat de antwoorden je niet aanstaan moet er maar een slotje op? Dacht je een goudmijntje binnen te hebben ofzo? Maak voor zoiets dan ook geen apart topic aan man.
Idd beetje raar. Je vraagt andere mensen hun opinie, die geven serieus hun mening en dan wanneer het antwoord je niet bevalt wil je het topic sluiten omdat je hun meningen niet deelt. Vraag dan ook niet wat anderen er van denken. We zeggen eerlijk wat je ervoor kan krijgen. Dat jij denkt dat je er heel veel voor kan krijgen is prima, maar waarom vraag je het dan aan andere mensen als je zo reageert. Succes.