Hoe zit jullie leven er uit zonder xbox. Mijn leven ziet er dan als volgt uit: Ik zit uren lang achter m'n Playstation 1. En ik heb me zelf op gesloten in mijn slaapkamer, ik zie bijna geen dag licht.
Er staat in je titel 'Level' ipv leven... Maar ik denk dat ik een game-pc had gekocht En dan had het leven er redelijk hetzelfde uit gezien
/Mod Hoevaak moeten we nog zeggen dat jij geen mod bent? Gedraag je dan ook niet continu zo... dit is echt enorm storend. Laatste waarschuwing. Darkwing
de slaapkamer van mijn broer binnen sluipen om splinter cell te spelen omdat mijn xbox naar de schepper is
-Achter mijn Playstation 2 (zit ik nog steeds, ik wissel tussen beide) -Death metal luisteren, daar kan ik niet zonder. Bij black metal idendito. Grindcore luisteren ala Kutschurft en Rompeprop.
Ik zou mezelf omsluiten. En gekker worden als wat ik al was. En dagen lang niks eten en geen daglicht zien. En dan langzaam en pijnlijk naar "The Creator" (= de schepper)gaan.
Voordat de xbox uitkwam leefde ik ook, dus not a big deal. alle gameconsoles weg zou een ander verhaal zijn.
Ik denk dat ik dan vooral op de PC zou gamen. Wat ik nu ook best veel doe sinds ik een PC heb die het aankan. Misschien een PS2, maar dat weet ik niet zo zeker, want die spreekt me gewoon niet zo aan op een of andere manier (kan zijn omdat de Xbox er is).
Mijn Xbox staat stof te scheppen. Ben er best wel op uitgekeken...vind het leuker om met dit weer buiten in de tuin op de PSP of DS te gamen.
Tja, dan maar op de PC zitten of weer 8er wijven aan rijden En ach, ken maar uit me hoofd 1 goed spel, zag er niet revolutionair uit of iets dergelijks, maar je ziet nooit meer games zoals dat(Dropship)wel leuk spel, ook tering moeilijk soms... Word gek van uitmelk PS2 spellen...
Hmmm Een leven zonder gamen bestaat ook hur gewoon :| MIjn xbox is overleden dus ik speel niet meer.. ook niet op pc maar ik vermaak me prima zonder ... en vooral met dit weer!
Op dit moment zou ik dan lekker potjes aant maken zijn voor school. Als ik die niet zou hoeven te maken zou mn SNES of PS1 uit het stof halen, mn PC opstarten en daarmee gamen. Het leven zonder consoles, computers, tv, radio enz.?? Tja, dan zou k gek worden