Hallo iedereen ik wou vragen of misschien iemand weet hoeveel levensduur de lamp de lamp van deze http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsung/0/Producten/detailpagina?id=17fTZP-4um-0 Bedankt..........
Ik denk van wel Deze type tv's moeten toch een speciale lamp hebben? net als de projectors Maar ik denk dat deze een projectie tv is hoor
Maar zijn deze tv's goed? Want ik was van plan om deze te gebruiken om films te kijken En omdat de lamp meestal 2000 uur levensduur heeft zou ik hem ongeveer 10 uur per weeg gebruiken of misschien minder. nu heb ik een 51 inch samsung maar ik wou graag iets groter hebben en een home cinema dolby digital set kopen ik was aan een 32 inch televisie te denken maaris dit niet ongeveer als een 51 inch? dus lijkt ie echt groot genoeg om een 10 m woonkamer een home cinema room van te maken? en is een 28 inch televisie bijna net zo groot als eentje van 32 inch? en ik wou het ook gebruiken om mijn xbox aan te sluiten Bedankt.........
Toevallig was ik vandaag ook een beetje aan het rondkijken voor een projectie tv. De Samsung SP-47W3 wordt wel goed ontvangen: http://www.diskidee.nl/av/testen/index.htms/3121 Kost 3500 euro, vrij goedkoop voor een projectie tv lijkt me. Hoeveel is jouw versie, de SP42W5HF?
ben ik dus niet helemaal met je eens, er zijn er namelijk ook die even scherp beeld geven als normale tv's ( niet zo scherp als 100hz maar wel in de buurt ). Kennis van me heeft er een, en ziet er moooi uit. Nadeel is alleen dat je er redelijk ver vanaf moet zitten ander is hij idd niet echt scherp. Minimaal een meter of 2 / 3
Projectie tv's kunnen afschuwelijk mooi plaatje weergeven mits goed afgesteld en daar ligt inderdaad het probleem bij die dingen. Schaf je een dergelijke tv aan laat hem dan afstellen door isf gecertificeerd persoon en je heb een prachtige plaatje waar menig persoon van watertand. Die lampen gaan voor zover ik weet net zo lang mee als een normale crt projector (zoals in een projectie tv zit) een uurtje of 10000.
Maar hoeveel lampen komen in een projectie tv? En wat zou beter kunnen zijn? een projectie tv kopen zonder extra speakers dus dolby digital set of een tv van 32'' en een set van dolby digital speakers? Bedankt......
3 lampen..... Inbranden ben je zelf verantwoordelijk voor, gooi je contrast en brightness te hoog (lees default instelling) en je tv is na een paar uur verkloot.
En trouwens is 82 cm wel groot genoeg voor een huiskamer van ongeveer 10m? ik heb ze niet gezien alleen op het internet dus........
Tenzij je er 10 meter vanaf gaat zitten is het wat te klein, meestal een metertje of 3 ofsjow, daar is het groot zat voor. Maar groter is natuurlijk wel erg stoerj.... Projectie tv is niet eng, je moet er gewoon voorzichtig mee zijn en goed afstellen.
Maar moet ik elke keer 3 nieuwe lampen tegelijk kopen? En voor hoeveel kan ik een lamp kopen?? Harstikke Bedankt.......