Jep, en het verschil is heus niet zo groot... De reden waarom mensuh de PSone nu kope is omdat ie zo goedkoop is en dat je er meteen een klein beeldschermpje bij kan kopen..
Boeie... Die PS koop je al voor €100,- En het is een grappig ding... Xbox gaat pas echt goed verkopen hier in Europa en in Japan als Xbox LIve er is.. En als games zoals Otogi, 1000 Lands, Toa Feng, Kakuto Chojin, DOAXV en Project Ego/Fable uit is.... Enz....
Dat van die software kan ik wel geloven. Er zijn nl nog héél veel mensen met een PSX of Psone (of PS2 btw). Maar de Psone verkoopt echt niet beter dan de Xbox als ik de mensen in de winkel moet geloven. Bij gameshops dan iig niet. Hoe het bij Intertoys enz is weet ik niet....
Bij de Intertoys bij ons in Haaksbergen liggen nog de meeste PSX spellen. Daarna de PS2, dan GBA en daarna Xbox...
Ja, maar wat verkoopt het beste ? Ik denk dat Xbox het minst verkoopt. En da's niet zo erg, zo lang hij maar genoeg verkoopt om te blijven bestaan. Als de grote massa hem links wil laten liggen, prima ! Ze weten niet wat ze missen. Dan blijft Xbox altijd de keuze van de kenner...
Haaksbergen is een klein plaatsje. Er zijn er weinig met een xbox. Maar de gene die er eentje hebben zitten wel op xboxworld Maar dat ff buiten wegen. De xbox spellen blijven er altijd het langst staan en de PS en PS2 spellen zijn zo de deur uit en niet aan te slepen.