Denk dat je ernaast zit, zo'n toestel van de Lidl voor € 220 euro zal heus wel kloppen. Ik heb een Konica Minolta Dimage G600 (6 MP dus) voor 275,- gezien.
@ Beowulf; denk er aan: het aantal megapixels zegt niks. Een 3 megapixel camera kan soms zelfs (als het al niet veel) betere foto's maken. De Canon van 3 MP en Olympus zijn daar voorbeelden van. Allebei kosten ze minder dan 180 euro. 3 Keer optische zoom enz. Zelf denk ik trouwens dat die camera van de Lidl niet veel voorstelt. Neem nou bijvoorbeeld de camera's van de Aldi, Medion toestellen(Aldi en Lidl lijken nogal op elkaar). Die worden volgepropt met onderdelen van allerlei fabrikanten. De lens is bijvoorbeeld meestal van Samsung, en niet de nieuwste, meestal van toestellen die door Samsung zelf al lang niet meer geproduceerd worden. Denk nou niet dat ik zit te swetsen overigens.
Ook had ik laatst voor mijn oma een Lifetech digitale camera gekocht bij de Aldi, "6,36 Megapixel". Voor 215 euro dacht ik. 2"beeldscherm enz, het toestel leek heel veel op deze die hier vermeld staat. Ik pakte de camera uit , nam wat foto's in de huiskamer(het was schemerig) en zag gelijk dat hij vele malen slechtere foto's maakte(in die toestand) dan mijn Konica Minolta G400 toendertijds(4 megapixel camera). Slecht/vaag beeld, traag, en nog wat tekortkomingen.
Mijn conclusie...denk nog eens goed na voordat je naar de Lidl gaat en die camera koopt.
de canon s400.
de olympus c310.
/edit dit is ook nog een mooi cameraatje voor een scherpe prijs: de Konica Minolta X31.
Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2005