[XOne] Lidmaatschap verlengen

Discussie in 'Games' gestart door ---Diablo---, 22 aug 2010.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via het Xbox dashboard heb ik gezien dat ik voor €10,00 mijn live voor 3 maanden kan verlengen. Mijn live loopt nog een tijdje, maar dit lijkt me een goede aanbieding of niet? Maar kan het wel ook al loopt hij nog een tijdje? Dan gaan die drie maanden automatisch achter het restant? En dan de laatste vraag: hoe werkt het dan met betalen? Gewoon via de creditcard?

2. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat je beter op internet rond kan kijken op internet bijv op marktplaats, gewoon kwestie van code overtikken. Dus als je LIVE Gold voorbij is gelijk die code intikken en klaar!

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Marktplaats lijkt me hier wel erg onbetrouwbaar voor...:confused:
    @---Diablo--- Ik weet niet zeker, gaat geloof ik wel via de credit card en het is in principe een goede deal maar ik heb er geen persoonlijke ervaring mee. Hopelijk kan iemand die dat wel heeft je vragen beantwoorden.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan prima via marktplaats/ebay e.d. als je zeker weet dat ie betrouwbaar is (via ebay wat makkelijker te zien).

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel goedkopere methodes voor op de langere termijn;

Livecodes.nl
    Gamehubs.com
    Liveacties.nl

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal niet zo fijne verhalen gehoord over dat Microsoft je daarna voor volle prijs laat doorbetalen. Ik zou het dan dus ook maar niet doen en naar een alternatief kijken zoals hierboven beschreven is.

7. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net op het Xbox Dashboard dat Microsoft volgens hen 'de beste actie voor een jaar lang live hebben'. Als ik het me goed herinner kost het zo'n €35,00 voor een jaar en een Halo Reach helm voor je avatar erbij.
    Zelf moet ik mijn Live snel gaan verlengen omdat hij deze maand afloopt. Is dit dan een zeer goedkope methode, of valt dat ook wel weer mee?

Laatst bewerkt: 16 sep 2010

Deel Deze Pagina