Beste mede xbw-ers. Ik lees zojjuist dat je een gesproken tekst kunt horen als je 'As Flittermice As Satans Spys' achterstevoren afspeelt. Nou denk ik dat dat met de computer wel moet kunnen, weet iemand hoe? (het gaat om een liedje vanaf een cd)
die moet je dan converteren naar .wav oid. en dan bij geluidsrecorder en daar achterstevoren afspelen.
LOL dit hebben wij bij muziek gehad gister echt vaag. Zelfs als je de pokemon tune achterste voren afspeelde kwam er iets met satan.
Allemaal suggestief. Oftewel: je hoort wat je wil horen. In Stairway To Heaven van Led Zeppelin zitten ook zogenaamde satanische boodschappen verborgen als je goed luistert. Sterker nog, daar is de hele hype om nummers achterstevoren te ontcijferen mee begonnen. Maar zoals ik al zei, erg suggestief, tussen de oren dus.
ook een of ander nummer van de Beatles, ik dacht Yesterday, als je die achterstevoren afspeelt, dan hoor je "paul mccartney is dead", maar goed, als ik had gezegd dat je "boterham met hagelslag" had gehoord, hadden sommigen mij ook (tussen de oren) geloofd
Zelf bij een lied van Britney Spears (volgens mij Oops I did it again) hoor je ook iets in de geest van "Fuck me, I am ready for it" Er is een website waar je allemaal van dit soort liedjes online kunt luister (achterste voren ofcourse)Weet jammer genoeg de URL niet meer edit// hier is het stukje van Britney maar net als Darkwing zegt is het wel heel suggestief edit2// wel handig als ik de link plaats http://www.ebaumsworld.com/britneysubliminal.html
Dit soort muziek vind ik zelf wel interessant trouwens. Als iemand die link kan krijgen, zo dat wel mooi zijn. EDIT: Dat nummer van britney vind ik niet echt overduidelijk, maar als je er maar op gefocused bent, dan hoor je wel iets ja... EDIT 2: Ow, foutje, die tekst die eronder staat vermeld is wat duidelijker ja
Ik ken een nummer van Slipknot, laatste nummer op de cd, waarin je op de achtergrond geluid hoort. Als je dat omdraait komt er iets verstaanbaars uit (niet nep), maar dat was ook de bedoeling om zoiets in het nummer te hebben. Op een site stond er een stukje uitleg over, grappig om te weten (als je er van houdt natuurlijk).
Dat weet ik niet meer. Ik zal het morgens eens opzoeken (maar het was volgens mij niet iets met satan).
dat is nog niets een linkje naar de band van "the ring'' stuur hem wel door naar andere mensen anders ben je binnen 7 dagen doodde link
die klopt toch niet, uit de films the ring (US) en ringu(JP) zijn geen echte films. Ik heb ze beiden wel gezien, staan gewoon bijop de DVD en ik leef nog steeds, da;s al een jaar geleden. Maar dit gaat over muziek achterstevoren afspelen
Zullen we weer on topic gaan? Falcon, dit soort links plaats je maar in een andere thread, het slaat nergens op om dat hier te posten. Ontopic maar weer.
Dat liedje van Britney spears klopt niet. de "ng"-klank hoor je alleen bij het stukje sign, op het laatst dus. MAar als je hem omdraaid staat ie nog steeds op het laatst. verder heb je geen ng-klank in de text. En als ze na de punt: "me" zingt, zingt ze in het originele liedje een lange klank, terwijl ze in achteruit me heel kort zegt. Er zullen vast wel een paar liedjes zijn waar dit expres is gedaan. Dat is dan nog wel weer grappig om te horen. Maar deze is gewoon bewerkt.
ik moet zeggen dat ik toch weer smerig de rillingen krijg als ik dat filmpje zie... /Mod Zouden we niet weer ontopic gaan? Doe dat dan ook a.u.b. Darkwing