"Christina Stuermer, die tweede werd in de Oostenrijkse versie van Idool, genaamd, Starmania, heeft op haar debuutalbum een nummer staan waarin ze protesteert tegen computergames. Het lied, met de mooie titel Mehr Waffen, gaat over kinderen die de realiteit uit het oog verliezen door gewelddadige computergames. Gamers wereldwijd noemen het liedje discriminerend en zijn een petitie tegen deze song gestart. Deze petitie kan jehier tekenen. (staat ook de text bij ) In her first album, Starmania (Casting show in Austria, broadcasted by ORF) second-placed candidate Christina Stuermer released a song called "More Weapons". The lyrics of this song are full of prejudices against fans of videogames. With signing this petition you can help to protest against this song, even if you don't live in Austria but you feel discriminated by the song. Rock on Christina ... NOT!" bron. : games.telenet.be OMFG OMFG OMFG!!! comments^please (ik ben sprakeloos)
Waarom moet dit topic nou weer in the Green Mile? Ten eerste gaat dit over games Ten tweede is het een discussie-onderwerp Ten derde is het een actualiteit en gaat het om entertainment. Dat zijn dus al 3 fora waar dit geplaatst had kunnen worden Ik word er een beetje moe van dat alles maar klakkeloos in de Mile gekwakt wordt :{ Denk voortaan ff na in welk forum iets het beste thuishoort, voordat je het post. /edit verplaatst naar ASEL.
Hoeveel nummers van een album worden er nou daadwerkelijk 'groot' onder het publiek en wie koopt er in godsnaam het album van een Idols-deelnemers :{ - Vooral de mensen die niet eens luisteren naar de tekst. Niks om je zorgen over te maken dus, ze krijgt nu juist alleen maar bekendheid en fucken de gamers zichzelf
Wat heeft het voor een nut om een petitie te tekenen? :{ Ik voel me niet eens beledigd hierdoor, dat maffe mens weet waarschijnlijk niet eens waar ze over zingt.
*begint petitie tegen mensen die zó naïef zijn dat ze denken dat zo'n trutje met een liedje games verboden kan maken Ik ga een liedje maken over de nadelige gevolgen van alcohol en dan wordt de hele wereld meteen drooggelegd. :{
Dit is echt zo loos, ze weet duidelijk niet waar ze het over heeft. Ik teken niet, zelfde reden als Eckie.... Gewoon een populariteitsstunt van dr, lol. En Idols suckt toch
eckie is right.... da's net zoiets als een petitie tekenen tegen de band zonder banaan die een liedje hebben gemaakt tegen homo's (om maar eens een voorbeeld te noemen ) omdat ze die mensen zouden discrimineren...
Waarom krijg ik nu zin om een game te maken tegen zingen.... Ik teken ook niet... theeft tog geen nut